Hiusten lähtö

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Siinä mielessä ollaan tässä nyt jännän rajoilla, että kyllahän tukanlähdöllä on vaikutusta ihmiseen. Eniten siinä, että siitä voi vetää turhaa stressiä itselleen ja sitten on harmin kierteessä. Huono juttu jos itsensä sellaiseen pisteeseen ajaa.

Sue_me

Well-known member
Enpä usko, että toikin aihe on miehillä niin paha asia kuin naisilla.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Mä varmaan alan käyttää Rogainea tai tmv. mömmöä, jos hiukset alkaa lähteä. Jos ei lääkkeistä ole apua, niin sitten teen rooneyt jos rahatilanne sallii! Kalju ei sopisi mulle ollenkaan, mutta muita sukulaisia katsomalla näyttää onneksi aika epätodennäköiseltä, että mulle tulisi hiusongelmia ainakaan ennen keski-ikää.

Sue_me

Well-known member
Mä varmaan alan käyttää Rogainea tai tmv. mömmöä, jos hiukset alkaa lähteä. Jos ei lääkkeistä ole apua, niin sitten teen rooneyt jos rahatilanne sallii! Kalju ei sopisi mulle ollenkaan, mutta muita sukulaisia katsomalla näyttää onneksi aika epätodennäköiseltä, että mulle tulisi hiusongelmia ainakaan ennen keski-ikää.
Vaihdat vaan puoluekantaa niin alkaa sopimaan.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Isäni perusteella voisin näin itsekin päätellä. Äijällä alkoi hiukset harmaantuakkin vasta yli seitsemänkymppisenä.
Täällä äiteen puolen sukuun tullut. Ja siellä kaikilla neljällä veljellään on hiukset tukevasti päässä. Harmaina.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Aina ollut heikosti hiuksia ohimolahdekkeilla ja päälaella. Kampaamotason tuotteita käyttämällä tilanne pysyy suunnilleen hallinnassa, samoin kun ihon rypyttömyys. En suostu myöntämään vielä että ikä alkaisi painaa. Hiustenlähtö mielestäni vaihtelee minulla. Huomaa ihan siitäkin kun on stressiä, niin hiuksia lähtee ja sitten harvoin kun menee hyvin, niin kasvaa enemmän kuin lähtee.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Ei lähde. Nuorna luulin, että tähän ikään mennessä olisin jo ihan kalju. Mutta sitten opin kaljuuden olevan äidin puolelta periytyvää. Ja äiteellä on edelleen hiukset paikallaan, joten ei kai tässä mitään.

Parta tosin alkaa harmaantua.

Lunssila

Well-known member
Pakollinen: Rush - I Think I'm Going Bald.

Oma leijonanharjani on vielä tuuhea. Äidin isä ja isä tosin kuului/kuuluu hiuksettomien sarjaan. Keväällä oon yleensä leikkauttanut siiliksi, tiedä sitten miten paljon eri näköinen olis kokonaan ilman. En jaksa stressata ajatuksella, kun nykyäänkin hiukset on mulla aika turhat. En muotoile tai "laita" niitä koskaan. Oikeestaan olis ihan hyvä että lähtis kaljuksi, niin ei tarvi miettiä että minkälainen töyhtö osoittaa milloinkin. Niin ja shampookulut romahtaisivat!