sammyosammy
Senior Citizen
Ei lähde luultavasti koskaan. Harmaantuu vaan.
Isäni perusteella voisin näin itsekin päätellä. Äijällä alkoi hiukset harmaantuakkin vasta yli seitsemänkymppisenä.Ei lähde luultavasti koskaan. Harmaantuu vaan.
On. Sellaiselle tyypille vois luetella asioita joista oikeasti voi hitusen stressiä kehittääkkin.Huono juttu jos itsensä sellaiseen pisteeseen ajaa.
Juu, enämpi vituttaa tämä pienimunaisuus.:thumbfh:Enpä usko, että toikin aihe on miehillä niin paha asia kuin naisilla.
Se, ja pari muuta...Juu, enämpi vituttaa tämä pienimunaisuus.:thumbfh:
Vaihdat vaan puoluekantaa niin alkaa sopimaan.Mä varmaan alan käyttää Rogainea tai tmv. mömmöä, jos hiukset alkaa lähteä. Jos ei lääkkeistä ole apua, niin sitten teen rooneyt jos rahatilanne sallii! Kalju ei sopisi mulle ollenkaan, mutta muita sukulaisia katsomalla näyttää onneksi aika epätodennäköiseltä, että mulle tulisi hiusongelmia ainakaan ennen keski-ikää.
Täällä äiteen puolen sukuun tullut. Ja siellä kaikilla neljällä veljellään on hiukset tukevasti päässä. Harmaina.Isäni perusteella voisin näin itsekin päätellä. Äijällä alkoi hiukset harmaantuakkin vasta yli seitsemänkymppisenä.
Juu, enämpi vituttaa tämä pienimunaisuus.:thumbfh:
Pienikiveksisyys?Se, ja pari muuta...
Eikun tuo nopeus sen pienen kanssa.:thumbfh:Pienikiveksisyys?