Hoidatko jalkapohjia?

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Kuivuvatko ne usein sinulla ja hoidatko niitä mitenkään esim. rasvaamalla, saunassa hiomalla? Mietin ja haluaisin että jalkapohjatkin olisi posliininsileät mutta mitä pitäisi tehdä että se onnistuisi?

Tällästä käytän :)

 
Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24270
Sijainti
lappeen Ranta
Kuivuvatko ne usein sinulla ja hoidatko niitä mitenkään esim. rasvaamalla, saunassa hiomalla? Mietin ja haluaisin että jalkapohjatkin olisi posliininsileät mutta mitä pitäisi tehdä että se onnistuisi?
Samalla menetelmällä varmaan, millä olet sen toisenkin/muunkin kohteen (älä suotta kerro minkä) posliiniksi saanut.
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Vois luistaa komiasti tanssilattialla.
:D "mika on parkettien partaveitseytesi salaisuus?"

Jooh, mulla on niin kuivat kantapaat etta ne jaa poikkeuksetta jokaiseen mattoon kiinni, ja viimeistaan siina vaiheessa ku ne jaa pussilakanaan kiinni ni laitan Tummelia tai muuta paksua rasvaa kantapaihin ja sit villasukat yoks jalkaan.

Mun aiti hoitaa jalkoja, se on diplomivyohyketerapeutti! :frank:
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Moon aina ajatellut että jos jotakuta häiritsee että mun jalat näyttää siltä että niillä on kävelty, niin omapa on ongelmansa. Toki jos tekstiileihin takertuu, on rasvaaminen paikallaan.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Eräs naisihminen totesi minulle, että jalkoja ei pidä pestä saippualla, se kuivattaa. Suihkussa tai saunassa käydessä ne läträäntyvät riittävästi vedessä muutenkin, että puhdistuvat. Toki jos ovat erityislikaiset, niin sitten toki saa ja pitää pestä kunnolla, mutta silloinkin voisi valita jonkin vähemmän kuivattavan pesuaineen. Joka kerta ei kuitenkaan olisi tarvis.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Kyllä vain. Viimeksi tänäänkin ja yhessä vaiheessa tein 2-3h putkeen mutta vielä ei loppuun asti viety. Kohta vois uuden maratoonin vetäistä.. Tietty oma enkka on lähelle 10 tuntia/pvä. Käy melkee lenkistä!
 

Örfil

Guest
Kerran kun jalkapohjat oli tosi pahasti kuivat, vedin ne pyöröhiomakoneella ja satasen laikalla sileiksi. Ei tarvinnut raspilla nussutella.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mulla on jalkapohjissa iho paikkapaikoin kuin Michelinin kulutuspinta.
Puukolla voi surutta vaistellä paksuimman kerrostuman veke ennen silottelua tasohiomakoneella.
Kavahöylää en ole vielä tajunnu kokeilla.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Mulla on jalkapohjissa iho paikkapaikoin kuin Michelinin kulutuspinta.
Puukolla voi surutta vaistellä paksuimman kerrostuman veke ennen silottelua tasohiomakoneella.
Kavahöylää en ole vielä tajunnu kokeilla.
Sama. Avovaimo sanoi tuossa että laita sukat jalkaan jos herään aikaisemmin kuin hän, koska kuivien, paksunahkaisen jalkapohjieni kopinaan lattiaa vasten herää kuolleetkin.
 
Ylös