Hoitoonohjaus

  • Viestiketjun aloittaja <Norman>
  • Aloituspäivämäärä

<Norman>

Guest
Täällä hiippailee vainoharhaista porukkaa, voisiko F1-forumin ylläpito järjestää heille hoitoonohjausta?

Ystävällisin, mutta huolestunein terveisin,

Norman
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Ei täällä ketään vainoharhaisia ole, vaan ystävällisiä ihmisiä. Keräävät parhaillaankin rahaa ostaakseen sulle lahjaksi takin. Semmosen hienon, jossa on kuule kaksimetriset kietaisuhihat! Siis vähä niinku oon kateellinen!
 

sasa1

Well-known member
Liittynyt
22.8.2001
Viestit
6559
Sijainti
Finland
Mitä?
Mä olen luullut, että me kaikki olemme jo hoidossa. Toiset enemmän toiset vähemmän !!! :D
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Älkääs nyt pojat kiusatko ;) Normanin jutussa ei ollut kuin yksi pieni kielellinen virhe. :D

Iloisin terveisin, Sam
 

Örfil

Guest
Neh, norman ei taida tietää että tämä on Hattelmalan sairaalan avohoito-osaston päiväilmottautumisforumi !!!
 

Norman

Well-known member
Liittynyt
4.10.2000
Viestit
6037
Sijainti
( Y )
Originally posted by Jussi:
<STRONG>Neh, norman ei taida tietää että tämä on Hattelmalan sairaalan avohoito-osaston päiväilmottautumisforumi !!!</STRONG>
Avohoidolla ei ole mitään tekemistä Normanin kanssa.
 

Örfil

Guest
Mutta Normanilla on taasen hoidon kanssa tekemistä.... ja pitkään :D
 

Örfil

Guest
Kenties vanha kunnon "suljettu hoito, umpeen hitsattu koppi" - metodi olisi paikallaan :D
 

lepO

Well-known member
Liittynyt
3.9.2001
Viestit
340
Mä kuulen vainoharhani lähetyvän.............................................................................................................................................dxlmnpg....................... ............,................,...............,....................iiiiiik. Mee pois, apua.

He hee se oli kinvain.............................sfha............................................................................nsfdasl ................aaaaaargh
 
Ylös