Knoukka
Well-known member
Suurin vai suosituin?Joni on kyllä ylivoimaisesti tämän Forumin suurin sylkykuppi.
Suurin vai suosituin?Joni on kyllä ylivoimaisesti tämän Forumin suurin sylkykuppi.
Aika pitkä pätkä luottamustoimissa. Eikö enää kiinnosta pyrkiä Savossa valtuustoon/lautakuntiin?Olin nuoriso- ja liikuntalautakunnassa (johon tuli viimeiselle kaudelle kulttuuri-, kirjasto- ja museotoimet mukaan) 12 vuotta. Veronoikaisulautakunnassa olin vissiin 4 vuotta.
Kyllä sinne tuli ihan suoria yhteenottoja sekä myös soittoja ihmisiltä, joilla oli joku asia vireellä.
Vakisuhde ja kaikki.
Kaveri on jäänyt valehtelusta ja liioittelusta niin monta kertaa kiinni, että vittuilua tulee ihan aiheesta. You make your own bed.Joni on kyllä ylivoimaisesti tämän Forumin suurin sylkykuppi.
Enköhän mä ole oman osani tehnyt tämän maan hyvinvoinnin eteen.Aika pitkä pätkä luottamustoimissa. Eikö enää kiinnosta pyrkiä Savossa valtuustoon/lautakuntiin?
Mitä vitun paskaa tämäkin on? Mistä valheista ja liioittelusta..? Vittuilu ei tosiaan aiheellista ja varsinkaan lapsellinen kiusaaminen(Mikä ei ole koskaan perusteltua tai aiheellista) aikuisiällä on sairasta touhua.. Ihme et sinäkin oot noiden kanssa samaa mieltä. :thumbfh:Kaveri on jäänyt valehtelusta ja liioittelusta niin monta kertaa kiinni, että vittuilua tulee ihan aiheesta. You make your own bed.
Joni ei ole muuten vieläkään vastannut suoraan, että olisi edes nähnyt tuota naista livenä, mutta puhuu silti loppuelämän kestävästä suhteesta.Mites tämä kerta eroaa niistä edellisistä cämisuhteista?
No ei sitä kaikkia ykstyiskohtia tarvitse tänne laittaa jos ei halua.Joni ei ole muuten vieläkään vastannut suoraan, että olisi edes nähnyt tuota naista livenä, mutta puhuu silti loppuelämän kestävästä suhteesta.
Kai, jos asiasta ei todellakaan voi olla varma...niin kyllähän se niin on että tunteista voi puhua mutta se että onko ihmisen tavannut vai ei niin se on kyllä jo ihan liian yksityiskohtaista
Mutta pantu on ja paljon :ahem:Kai, jos asiasta ei todellakaan voi olla varma...
Nimittäin ex-kämppis kertoi tänään, että hänen tyttöystävänsä oli sitten ottanut yhteyttä isännöitsijään (siis ihan kielimuurin vuoksi), ja saanut selville, että mikäli kaikki vahinkoilmoitukset ja kaikki käyntikerrat & muut ilmoitetaan sinne isännöintifirmaan, niin jotain rahaa saattaisikin olla tulossa takaisin.:Siitä laitoin viestiä, kun isännöitsijää ei kiinnostanut laittaa talon lämmitysjärjestelmää kuntoon (eikä ole muuten vieläkään kunnossa, vaikka on ensimmäistä kertaa lokakuun lopussa ilmoitettu):
Haistakee vittu.Hyvityksiä emme voi maksaa yksittäiselle asukkaalle, koska kaikki ovat
kärsineet ongelmasta kollektiivisesti.
Mä olen valehdellut ja liioitellut jollen nyt jokaisessa, niin ainakin suurimmassa osaa Toisen Maailman lööpeistä ja seurauksena vain samat tyypit hurraa. Eli ei toi "niin makaa kuin petaa aina" päde. Ellei sitten ajattele, että tuo "hurraaminen" on vittuilua ihan aiheesta.Kaveri on jäänyt valehtelusta ja liioittelusta niin monta kertaa kiinni, että vittuilua tulee ihan aiheesta. You make your own bed.