Honda 2009 / Brawn GP

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Antti82

Well-known member
Tän täytyy olla joku kupla? Ei ketään lahjoita ilmaista rahaa, ei perkele.
No jos vaihtoehtona on menettää paljon rahaa tai vielä enemmän rahaa, niin suurin osa valitsee sen vähemmän rahaa polttavan vaihtoehdon.

CamoN

Kurvailija
Sijainti
Kouvola
'Barrichello has deal with Honda'

GPupdate.net sanoi:
'Barrichello has deal with Honda'

02 March 2009

Rubens Barrichello has a new deal with Honda for 2009 and will be testing the car at Silverstone this week, GPUpdate.net has been informed. Chances of the popular Brazilian retaining his drive increased last week, with a management buyout of the team now looking more likely.

Barrichello's drive was put in doubt when Honda announced its withdrawal from Formula One in December, with a high possibility of sponsors' favourite Bruno Senna taking his compatriot's seat alongside Britain's Jenson Button.

However GPUpdate.net has been informed by sources close to the team this morning that Barrichello, the most experienced man in F1, has been retained for 2009 and is expected to be at Silverstone this week for a shakedown of the new car.

This news follows recent comments from Mercedes' Norbert Haug which hinted that "'a very suprising name" could be offered a drive in Germany's premier touring car series DTM this season.
Brawnin ja Barrichellon yhteistyön jatkuminen alkaa varmistua. Mitäs pidätte sellaisesta spekulaatiosta, että tuo yllättävä nimi DTM:ssä olisikin Button? ;)

Vice

Reality bites
Oioi mahtavaa :thumbup: sanokaa mitä sanotte.

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Barrichello ei edelleenkään jää nuoremmistaan vauhdin suhteen, niin hyvä jotta ura jatkuu:thumbup:

Sijainti
Kerava
Emiratesin sponsoreilla voi tulla hieno väritys ja jos vielä Senna ja Barrichello kuskeiksi niin uusi suosikkitalli on siinä minulle.

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
Oma villi veikkaus, että Button ja Barrichello kilpakuljettajina sekä Senna testikuljettana ajaen DTM:ssä kilpaa Mercedeksellä. Aika kova riski olisi laittaa Senna kilpailemaan, miehellähän ei olisi testiä alla kovinkaan paljon F1:stä ennen Australian GP:tä.

Käyttäiskö muuten tämä talli McLarenin kersiä vaiko omaa? Siitähän ei ole missään ollut puhetta vähään aikaan. Ovat olleet pitkään testaamatta radalla, joten onkohan heidän kers enää kilpailukykyinen. Itse olen lukenut yhteistyön kattavan vain moottorin. Eli Emirates Brawn Racing (vai mikä siitä sitten tuleekin) ei ole sellaisessa McLaren-Mercedes vallassa verrattuna Force Indiaan.

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Komeat, yksinkertaiset värit, kelepaa. Rellun rinnalla Intian Voima on tähti. Vähemmän vois vaan valkosta olla.

Sijainti
Kerava
Joutuu oleen taas vahvasti eri mieltä jostain väritysasiasta.
(kuva rumasta koneesta)
Itse kyllä rankkaisin tollaisen värityksen sarjan rumimmaksi.
Lähinnä ajattelin tämän siipien väristä väritystä:

Olen useammassakin paikassa Emiratesin nähnyt punavalkoisena mainostavan. Esimerkiksi Dubain radalla ja jossain tennismatsissa.

Peter

Svedu
Joutuu oleen taas vahvasti eri mieltä jostain väritysasiasta.

Itse kyllä rankkaisin tollaisen värityksen sarjan rumimmaksi.
Valkonen on tyylikäs väri! Juuri tuommoinen väritys olisi niiku cool.

Vielä, kun noi peräsimessä olevat viirit laitteisiin autoon hienosti jotta auto näyttäisi nopealta! Ja pari pikku sponssia sekaan väriä tuomaan. Vaikkapa tuo...

Eli onko se sit niiku niin, että Button - Barrichello kaksikko.
Noh heh heh voisivat vaihtaa kummatkin kuskit. Bari ei kyl must oo missää kunno virees, et sen pitäs jatkaa tota tolkuttoman pitkää uraansa.
Ja button, ihan menneen talven lumia.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Eikös nuo ponttooneista lähtevät leveät härpäkkeet ole sääntöjen vastaiset? Ja haineväkin näyttää korkealta, ja saako se olla ripustettu takasiiven päälle? Entä härpäkkeiden alla olevat pyöreät diffuuserit, onko niiden tarkoitus saada alipainetta leveiden härpäkkeiden alle? Ja jumantsuikka miten monta rengasta, taitaa tuossa autossa koko viikonlopun renkaat mennä kerralla. Näyttä hitaalta siis

WebSlave

Trackman
Olen useammassakin paikassa Emiratesin nähnyt punavalkoisena mainostavan. Esimerkiksi Dubain radalla ja jossain tennismatsissa.
Tai Arsenalin pelipaidassa.

Punavalkoinen tai valkopunainen siitä todennäköisesti tulee, jos Emiratesista tulee pääsponsori. Tylsää. Tulisi joskus jotain räväkämpää (no, onneksi on Force India. ;)).

azly

Well-known member
Tai Arsenalin pelipaidassa.

Punavalkoinen tai valkopunainen siitä todennäköisesti tulee, jos Emiratesista tulee pääsponsori. Tylsää. Tulisi joskus jotain räväkämpää (no, onneksi on Force India. ;)).
joka on puna-valko+vihreä? :D

Moss

melkein mestari
Eikös nuo ponttooneista lähtevät leveät härpäkkeet ole sääntöjen vastaiset? Ja haineväkin näyttää korkealta, ja saako se olla ripustettu takasiiven päälle? Entä härpäkkeiden alla olevat pyöreät diffuuserit, onko niiden tarkoitus saada alipainetta leveiden härpäkkeiden alle? Ja jumantsuikka miten monta rengasta, taitaa tuossa autossa koko viikonlopun renkaat mennä kerralla. Näyttä hitaalta siis
No siis tuo kuvahan on ihan selvästi testeistä Bahrainista. Saahan sitä testeissä ajattaa vaikka kuinka sääntöjen vastaista autoa.

azly

Well-known member
No kyllä se minun silmääni kuitenkin on oranssi-valko-vihreä, vaikka oranssi hieman Intian lippua tummempi onkin.
tomato - tomato. pointti oli että ei tuon fi:n auton väritys mitenkään erityisen räväkkä ole.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.