Niin, mutta rajat tulisi oppia jo 90% testipenkissä, ei radalla. Miten selität Honda-pomon paniikki puheen eilispäivältä kun eivät ymmärtäneet konerikkoja?
Jos ne ymmärrettäisiin, tuskin ne toisivat niitä.
Eiköhän he osaa tulkita kun ne on tutkittu.
TS. Eivät voineet tietää vielä syytä hajoamiselle, kun ei kone ole auki.
Muutenhan ne ois tosi tyhmiä, toisivat koneen jonka ongelmat tietäisivät!?
Se tehdään suunnittelupöydällä, jos kyseessä on F1-sarja.
Jos kyseessä on jokamies-sarja, niin mikäs siinä.
Ei, testipenkissä käytännössä, todellisuus on silti aivan toista.
Sama kuin normi elämän muissakin asioissa.
Toiset oppii esim. kirvesmieheksi lukemalla, todellisuus on työmailla aivan toista.
Varmasti kaikki siihen pystyvätkin, mutta kannattaako se hyvän imagon kannalta?
Menikö Hondan Imago nyt tuossa, enpä usko.
Jos olisivat suunnitelleet koneensa jo 2006 kaudelle luotettavammaksi, niin tuskin vm.2007 moottorikaan kärsisi näitä muutaman kisan luotettavuus ongelmia.
Erimieltä. Kone ei ollut lopult ase mitä halusivat ja on hetki jo suunniteltu uutta konetta, jotta siitä saadaan enemmän tehoa kuin nykyisestä.
Konerikkoja joitain, mitäs sitten...Väliäkö tuolla jos keskeytät kun ajelet sijoista 7-??
Mielummin silloin petraa ja yrittää kehittää.
Jos olet 4 nopeimman auton joukossa, silloin ei kannata / tarvitse niin paljoa kehittää riskin rajoilla.
Miten minulla tulee mieleen viime kaudelta samanlainen puhe mersun moottorista jota kutsuttiin yliviritetyksi luotettavuuden kustannuksella rakennetuksi moottoriksi?
Nii... Loppupelei mitän merkitystä?
"To finish first, you have to finish first"
Ei kai?
Edelleen, jos ajat sijoista 7-?? aivan sama keskeytätkö sen verukkeella et kehität jotain mikä toimii sitten kun on kaikki palaset paremmin muutenkin..
Jaa-a, minulle savuttava Honda on kyllä jäänyt varsin hyvin muistiin kausilta 2002, 2004 (Takuma Sato lähinnä), 2005 ja 2006.