Felix
Well-known member
- Liittynyt
- 12.7.1999
- Viestit
- 1258
Ei 13 kisaa kovin pitkä aika ole, nimittäin jos puhutaan ihan omana tallina.patriot sanoi:Onhan toi Honda tuolla kauemmin ollutkin, että ei isku sinänsä...
Ei 13 kisaa kovin pitkä aika ole, nimittäin jos puhutaan ihan omana tallina.patriot sanoi:Onhan toi Honda tuolla kauemmin ollutkin, että ei isku sinänsä...
Kyllä se Honda on siellä naruista jonkun aikaa vedellyt... Vaikka nimi vaihtui virallisesti vasta tämän kauden alusta. Ja jos virallisia ollaan niin tää Hondan nykyinen projekti alkoi jo 1999.Felix sanoi:Ei 13 kisaa kovin pitkä aika ole.
Säälittävää provoilua ottaen huomioon että ilman McLarenin mokailua Kimi olisi todennäköisesti jo ajanut McLarenille kaksi-kolme voittoa tällä kaudella (Bahrain, Monaco, Kanada).azai sanoi:ja kuka ties hyvänä päivänä vielä tällä kaudella ilman Räikkösen mokailua se voitto tulee McLarenille vielä tältä kaudelta :thumbup:
Eikös BAR käyttänyt ensin jotain Supertec-nimellä varustettuja koneita, jotka tosiasiassa olivat Renault'n ylijäämäerää. BAR:stahan tuli periaatteessa Hondan tehdastalli vasta kaudelle 2002, kun nipin napin voittivat Jordan vs BAR -taiston. Jordan kai oli suosikki vielä ainakin 2000, kun alla oli pari hyvää ja voitokasta kautta, ja BAR:lla vain muutama lähdöstä maaliin kestetty kisa.patriot sanoi:Kyllä se Honda on siellä naruista jonkun aikaa vedellyt... Vaikka nimi vaihtui virallisesti vasta tämän kauden alusta. Ja jos virallisia ollaan niin tää Hondan nykyinen projekti alkoi jo 1999.
Azain touhut on melko säälittäviä. Ilman Kimiä olis McLarenin saldo aika heikko ollut vuodesta 2002. Mitään vikaa ei ole McLarenissa Azain mielestä. Ja Paragon tuottaa laatua. Joo juuri näin!Observer sanoi:Säälittävää provoilua ottaen huomioon että ilman McLarenin mokailua Kimi olisi todennäköisesti jo ajanut McLarenille kaksi-kolme voittoa tällä kaudella (Bahrain, Monaco, Kanada).
Kantansa kullakin, palautetta on toki ihan mukava ottaa vastaan.patriot sanoi:Azain touhut on melko säälittäviä. Ilman Kimiä olis McLarenin saldo aika heikko ollut vuodesta 2002. Mitään vikaa ei ole McLarenissa Azain mielestä. Ja Paragon tuottaa laatua. Joo juuri näin!
väsyneenä en pidemmin jaksa vastata, mutta jotakuinkin noin ^^ se meni...verge sanoi:Eikös BAR käyttänyt ensin jotain Supertec-nimellä varustettuja koneita, jotka tosiasiassa olivat Renault'n ylijäämäerää. BAR:stahan tuli periaatteessa Hondan tehdastalli vasta kaudelle 2002, kun nipin napin voittivat Jordan vs BAR -taiston. Jordan kai oli suosikki vielä ainakin 2000, kun alla oli pari hyvää ja voitokasta kautta, ja BAR:lla vain muutama lähdöstä maaliin kestetty kisa.
No selvähän se on, että virheitä sattuu kun turhautuu. McLaren on mokannut monta vuotta peräkkäin. Ilman niitä mokia Kimi olisi jo moninkertainen mestari. Kuski kuin kuski tekee virheitä kun yrittää paikkailla auton puutteita.azai sanoi:Kantansa kullakin, palautetta on toki ihan mukava ottaa vastaan.
Myönnän toki omat provoiluni, mutta eiköhän tätä provoilua tapahdu leirissä kuin leirissä. Barco oli aikanaan hyvä esimerkki Honda provoilussa, ja minkäs teet jos satun kannattamaan McLarenia, samoin te sinivalkofanit fanitatte Räikköstä, ettekä näe Kimin toimissaan mitään vikaa.
Arvostan toki Räikköstä, tuskin Cuutio tai Monty olisi McLarenia koskaan saanut samaan tasoon kuin Räksä, tällä kaudella Räksälle on vain sattunut enemmän ihan oikeita virheitä, jotka on laskenut hieman tähden arvoa, mutta edelleen TOP 3:sessa, pahoittelen jos kommenttini tuottavat isänmaallisille persoonille mielipahaa, edelleen, kantansa kullakin.
Tottakai, jos talli tarjoaisi parhaan auton, Kimiä keskinkertaisempikin kuski ajaisi mestaruuteen. Todellisia mahdollisuuksia eivät kuitenkaan ole olleet kuin 2003 ja 2005. Loppu, myös vastustajan tappio on pienestä kiinni. Spekulointi ja syyttely on jokseenkin turhaa. Mestaruuden voittaa aina paras auto-kuski-yhdistelmä (tässä järjestyksessä).patriot sanoi:No selvähän se on, että virheitä sattuu kun turhautuu. McLaren on mokannut monta vuotta peräkkäin. Ilman niitä mokia Kimi olisi jo moninkertainen mestari. Kuski kuin kuski tekee virheitä kun yrittää paikkailla auton puutteita.
Juuri näin, paitsi että virhe voi olla myöskin ansio.Auton huonous ei ole kelvollinen selitys kuskin virheille. Kuskin tehtävä on ajaa sillä autolla, joka hänelle annetaan. Jos yrittää enemmän kuin mihin auto pystyy, se on kuskin virhe.
Kivan näköinen on, toivottavasti ei nyt mee vaan liikaa Super Agurien kanssa sekasin kun kumpanenkin on punavalko väri yhdistelmällä tehtyJoni sanoi:Hieno on! :thumbup:
Oli sittenkin vain Anthony Davidsonin autoon. Säännöt kieltää kauden aikana merkittävästä värin muutokesta autoissa. :nope:roenick97 sanoi:Johtuneeko värytyksen muutos lähinnä uudesta sponsorista?
Vai onko tuo nyt sitten vain perjantai auto?
Johtuu. Lisäksi tuo Petrol Ofisi on tietenkin myös Turkin GP:n pääsponsori, joten ajankohta sopii mainiosti uuden sopimuksen julkistukseen.roenick97 sanoi:Johtuneeko värytyksen muutos lähinnä uudesta sponsorista?
Ei hyvää päivää Hondalle :jaska: :mad_old:MTV3/F1 sanoi:Hondan F1-tallin kohutun uutuusmoottorin ensiesiintymisestä muodostui katastrofi, kun tallin kolmoskuski Anthony Davidson kärsi kaksi moottoririkkoa Italian GP:n perjantaiharjoituksissa. Davidson sai kahdella voimanlähteellään yhteensä kokoon vain kymmenen ratakierrosta.