Turha mua lirkutella. Mulla on känsiä käsissä.:thumbfh:Silleen hellästi, mikä on kovin ilahduttavaa koska hellää kosketustahan mä tässä just kaipasinkin. Ja ehkä halia.
Turha mua lirkutella. Mulla on känsiä käsissä.:thumbfh:Silleen hellästi, mikä on kovin ilahduttavaa koska hellää kosketustahan mä tässä just kaipasinkin. Ja ehkä halia.
Hyyyiii, ällöä!!!Turha mua lirkutella. Mulla on känsiä käsissä.:thumbfh:
Voi, voi pikku Mossukka on taas pahoittanut mielensä.Onko sulla TAAS korkki auennut?:doubtful:
Miks sun pitää AINA aloittaa vittuilu humalassa? Eikö sulla ole muuta tekemistä?
Otin eilen ihan huolella. En mä tule silloin jollekin forumille vittuilemaan tai edes kirjoittelemaan.
Hanki elämä. Ihan oikeesti.
:nope::nope:Voi, voi pikku Mossukka on taas pahoittanut mielensä.
Jokaisella ansioituneella forumistilla on vähintään yksi herkkänahkainen kyyläri, joka tsekkaa ja ottaa jokaisen postauksen vittuiluna tai muuten siitä mielensä pahoittaa. Ansioituneimmilla useampia. Tällaisen herkkänahan tunnistaa siitä, että säännöllisin väliajoin tämä isoon ääneen hermostuu ja perään korostaa että evvk koko vitun hahmo.Jotenkin tulis mieleen että Mosse ottaa nyt aivan minkä tahansa jps:n kommentin itseensä ja syvälle.
Tyyppi vaikuttaa olevan niin kireenä ja herkkänahkaisena että varmaan kohta kokee jotkut huomenen toivotuksetkin vittuiluna.
Toki ymmärrän että tossa on jo historiaakin taustalla, olisinhan ehkä minäkin aivan hiilenä jos joku olis mua joskus niinkin verisesti loukannut kuin jps Mossea, eli epäillyt ruotsalaiseksi. Tällaiset herjaukset tulee ottaa todella vakavasti.
Mutta jos Puhis-hassuttelun onnistuu kääntämään Mosse-vittuiluksi... no, tällainen itseensä ottaminen ja seinän takaa loukkaantuminen vaatii jo jotain loukkausmagnetismia tai pilkkapoimuria, tai ehkä pölynimurikauppiaalla on koekäytössä uusi herjaimuri.
Ai mitä MÄ tähän nyt puutun. No sitä että pakko ruokkia tota Mosse-jps-konfliktia ettei se hiivu. Muuten jätkät vielä joskus tajuaa että miten hassun näköistä tuo läpsiminen on.
Entä jos se on homo tai lapsiin sekaantuja?:doubtful:Jokaisella ansioituneella forumistilla on vähintään yksi herkkänahkainen kyyläri, joka tsekkaa ja ottaa jokaisen postauksen vittuiluna tai muuten siitä mielensä pahoittaa. Ansioituneimmilla useampia. Tällaisen herkkänahan tunnistaa siitä, että säännöllisin väliajoin tämä isoon ääneen hermostuu ja perään korostaa että evvk koko vitun hahmo.
Jokaisella ansioituneella forumistilla on vähintään yksi herkkänahkainen kyyläri, joka tsekkaa ja ottaa jokaisen postauksen vittuiluna tai muuten siitä mielensä pahoittaa. Ansioituneimmilla useampia. Tällaisen herkkänahan tunnistaa siitä, että säännöllisin väliajoin tämä isoon ääneen hermostuu ja perään korostaa että evvk koko vitun hahmo.
Täytyypi sanoa että tuon on taivahan totta.Jokaisella ansioituneella forumistilla on vähintään yksi herkkänahkainen kyyläri, joka tsekkaa ja ottaa jokaisen postauksen vittuiluna tai muuten siitä mielensä pahoittaa. Ansioituneimmilla useampia. Tällaisen herkkänahan tunnistaa siitä, että säännöllisin väliajoin tämä isoon ääneen hermostuu ja perään korostaa että evvk koko vitun hahmo.
Homoseksuaalisuus ei ole rikos tai edes nykyään paheksuttavaa ja tuon toisen osalta sulla on oltava hyvät näytöt jos joksikin sellaiseksi väität.Entä jos se on homo tai lapsiin sekaantuja?:doubtful:
Varsinkin viimoinen sana osui!:ahem:KAKSONEN 21.5. - 21.6.
Mukava ja hyvä kuuntelija. On todella hyvä hämmentämään ihmisiä. Rakastaa mieluummin kuin vihaa - mutta on silti aina valmis tappeluun. Ei suostu kuuntelemaan puppua kenenkään suusta. Kertoo mielellään, mitä odottaa toisilta ja loukkaantuu helposti. Hukkaa koko ajan tavaroitaan ja unohtelee asioita. Voi olla hyvin sarkastinen ja lapsellinen ja myös hyvin utelias. Kuitenkin luotettava ja yleensä aina onnellinen. Kovaääninen ja avoin. Kova puhumaan. Antaa helposti anteeksi ja rakastaa vehtailua. Omaa kauniin hymyn. Antelias ja vahva.
On tuossa ihan osuviakin kohtia.VAAKA 23.9. - 22.10.
Vaaka on mukava kaikille, joita tapaa. Hassu ja suloinen. Vaaka voi halutessaan toimia sovittelijana ja saakin monta riitaa (omia tai muiden) sovittua alta aikayksikön. Toisaalta vaaka saa myös halutessaan aikaan draamaa, joka jättää kaiken muun varjoonsa. Voi kantaa kaunaa vuosia. Ystävänä uskollinen loppuun asti. On usein todella hyvä urheilemaan ja hyvin luova. Romanttinen höppänä.
Täällä pyörii vanhempi, mattamusta ja pääkallokuvioitu tommonen.Kävin, mitään ei selvinnyt.