SE ensimmäinen absintti saatto vielä olla hyvä idea - toinen ei varmasti ollut :nope:Juskanen sanoi:Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen :nope:
Minä suosittelen Venäjän teitä. Eilen 5 tuntia yhtä töyssyä, jotta pääsi Suomen puolelleCinderella007 sanoi:Suosittelen Linnanmäen huvipuiston sekoittimia ja ravistimia pienessä krapulassa :nope:
Puhe tietty pulloista? :alppu:jaska sanoi:SE ensimmäinen absintti saatto vielä olla hyvä idea - toinen ei varmasti ollut :nope:
Eikös se toinen noista ollut joku meistä forumisteista??? :doubtful:kouvotsvoni sanoi:Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen..mutta tulipahan Bat&Ryyd nähtyä :alppu:
Uusi tietoMoe Szyslak sanoi:Eikös se toinen noista ollut joku meistä forumisteista??? :doubtful:
Ei tuu, jos ei ota.kouvotsvoni sanoi:,,, ...ja huomenna tulee krapula :alppu:
Kerran olen katsonut rokkikeikan selvinpäin. Toiste en samaa virhettä tee. Tulee muuten paikalla vaivaantunut ja tyhmä olo, kun "ei kuulu joukkoon"Micael sanoi:Ei tuu, jos ei ota.
Semmosia ne rokkikatsojat onkouvotsvoni sanoi:Kerran olen katsonut rokkikeikan selvinpäin. Toiste en samaa virhettä tee. Tulee muuten paikalla vaivaantunut ja tyhmä olo, kun "ei kuulu joukkoon"
Tänään vois käydä täällä:Mossi Superstar sanoi:Olo on kuin kuolleella Hevosella, eilen tuli vedettyä oikein pitemmän kaavan mukaan....
Alepupi -> Albatrossi -> Apteekkari -> Henrys pub -> Kebabbi paikka...
Nukuin varmaan klo 16 asti... Nytten kävn ostamassa mäyriksen ja 12 parasta ystävääni odottaa kylmentymistä... Illalla sitten sama ralli...
Micael sanoi:Tänään vois käydä täällä:
Iisveden venesataman terassi ja ravintola. Mökiltä veneellä noin 10 minuutin matka.Mossi Superstar sanoi:Nyt kyllä pitää sanoa etten tunnista paikkaa... Ritoniemi? harvemmin tulee vesillä oltua nimittäin....
Micael sanoi:Iisveden venesataman terassi ja ravintola. Mökiltä veneellä noin 10 minuutin matka.