Puupää
Señor Member
alkoholia on liian vähän?
Veikkaisin, ettei Toisessa Maailmassa ole kaikua, koska ei ole aikaakaan...? :idea:AJ sanoi:Kaikuuko täällä?
läAJ sanoi:Kaikuuko täällä?
Sano sille ruottalaiselles, jotta ottaa enämpi, niin ei haittaa juomisesi :ahem:Cinderella007 sanoi:Mulla on kuulemma alkoholiongelma. Tästä aiheesta pidettiin keskustelua (tai no, perheriitaa )
Oikea meininki :alppu:butterfly sanoi:AI SAATAANA ETTÄ OLLAAN HUOMENNA KRAPULASSA! Tulee taas oltua niin kännissä että huomenna paha karpula!!! :alppu:
Mutta ah, kun joskus tulee luova krapulainen olotila ilman kolotuksia312T4 sanoi:Krapula on syvältä pyllystä :nope: :thumbdown
Peestä kunnon krapula; silloin on parasta ottaa aina yksi loiventava olutkouvotsvoni sanoi:Mutta ah, kun joskus tulee luova krapulainen olotila ilman kolotuksia
Tuedätkös, sanoinkin jotain tuon suuntaista, ja siitäkös se vasta riemastuikin.kouvotsvoni sanoi:Sano sille ruottalaiselles, jotta ottaa enämpi, niin ei haittaa juomisesi :ahem:
Hyvä jotta riemastui ja piti ideasta :wink:Cinderella007 sanoi:Tuedätkös, sanoinkin jotain tuon suuntaista, ja siitäkös se vasta riemastuikin.
Niimpä, varsinkin kun samaan hengenvetoon totesin, et mulle on ihan sama minne se muuttaa ja kenen kanssakouvotsvoni sanoi:Hyvä jotta riemastui ja piti ideasta :wink:
Eli ihan yhtä hyvin sinä voit muuttaa kanssaanCinderella007 sanoi:Niimpä, varsinkin kun samaan hengenvetoon totesin, et mulle on ihan sama minne se muuttaa ja kenen kanssa
Minähän EN ole muuttamassa. EN. Ymmärrätkös. Tästä ei minun mielestäni tarvitse keskustella.kouvotsvoni sanoi:Eli ihan yhtä hyvin sinä voit muuttaa kanssaan
butterfly sanoi:AI SAATAANA ETTÄ OLLAAN HUOMENNA KRAPULASSA! Tulee taas oltua niin kännissä että huomenna paha karpula!!! :alppu:
kouvotsvoni sanoi:Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen.