Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Ei paha, mutta toisaalta ilta pysyi kohtuuden puolella ja syötyä tuli. Ja helpotus kerrankin herätä ihan itsekseen kapakkaillan jälkeen. Osaan arvostaa. Siivousta ja lounasta nyt, päikkärit ja illalla pitkä lenkki keskuspuistossa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mulla on näköjään ollu kahesti krapula tän toikin perustamisen jälkeen. Oiskohan pari kertaa jääny ilmottamatta, kun tuntuu aika pieneltä määrältä.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Mulla on näköjään ollu kahesti krapula tän toikin perustamisen jälkeen. Oiskohan pari kertaa jääny ilmottamatta, kun tuntuu aika pieneltä määrältä.
Olet siis todistettavasti kaksi kertaa pistänyt korkin kiinni? Saattaa jopa pitää paikkansa.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Heräsin puoli tuntia sitten ja nyt ei enää nukuta. Kolme-neljä tuntia hereillä ja sitten nukuttaa taas; näin se mulla menee.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Naura vaan, mä otan lisää kuppia ja kuuntelen Palefacea. Eilen muuten oli kokoomus-business mies mukana porukassa. Kokoomuslaiseksi aika oiva heppu ja eipä tuolla ollut pahaa sanottavaa vasemmistolaisvaikutteisis lyriikoista tutusta Palefacestakaan, kuulema sanoma on hyvä. Hyvä tyyppi!

Sen sijaan Petri Nygårdia en sitten tajua yhtään, ETTÄ MITÄ VITTUA HYVÄSTI SELVÄ PÄIVÄ?! Ja vitun iso pillu lavalla.

Sitten ne vitun akat oli muka jossain tupakilla, menisivät meikkaamaan itteään ja opettelisivat käyttäytymään kuten ihmiset. Vitun lehmä.

Muuten ihan jees ilta.
 
Ylös