Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
AJ sanoi:
Ei se ollut tuokaan. Soitin nimittäin siihen ja sieltä vastattiin lähes raivokkain äänenpainoin, ettei sellaista vankia ole.
Soitin poliisillekin, mutta he eivät taasen tahtoneet kertoa vangeistaan mitään. :frown:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen.

Oikeastaan ei kovin paha olo olekaan. Söin juuri ja väsyttää vain kovasti. Illalla aattelin käydä pitkällä kävelylenkillä.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Huh krapula, enkä edes ollut päissäni. Eli meikäläisen kahdeksan viikon kurkkukipu alkoi viime yönä.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
AJ sanoi:
Huh krapula, enkä edes ollut päissäni. Eli meikäläisen kahdeksan viikon kurkkukipu alkoi viime yönä.
Krapulaa ei voi olla jos ei ole juonut alkoholia! Peelo!
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
patriot sanoi:
Krapulaa ei voi olla jos ei ole juonut alkoholia! Peelo!
Sanalla peelo tarkoitetaan IRC:ssä tai Internetin keskustelupalstoilla ja uutisryhmissä tahallisesti (tai tahattomastikin) muita käyttäytymisellään ärsyttävää ihmistä.

Ei toi AJ mua käytöksellään häiriköinyt, mutta ehkä patriot on herkkänahkaisempi... :doubtful:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
Mutku sanoi:
Sanalla peelo tarkoitetaan IRC:ssä tai Internetin keskustelupalstoilla ja uutisryhmissä tahallisesti (tai tahattomastikin) muita käyttäytymisellään ärsyttävää ihmistä.

Ei toi AJ mua käytöksellään häiriköinyt, mutta ehkä patriot on herkkänahkaisempi... :doubtful:
Onks Patriotilla esinahkaa lain :doubtful:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Mutku sanoi:
Sanalla peelo tarkoitetaan IRC:ssä tai Internetin keskustelupalstoilla ja uutisryhmissä tahallisesti (tai tahattomastikin) muita käyttäytymisellään ärsyttävää ihmistä.

Ei toi AJ mua käytöksellään häiriköinyt, mutta ehkä patriot on herkkänahkaisempi... :doubtful:
Ohjus tässä on lähimpänä noita tunnusmerkkejä.. :rolleyes:
 

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
Täytyy myöntää, että kärsin krapulaa tänään... Unta noin. hmm...yhteensä ehkä 30 min ajan bussissa ja 20 min ajalta lentokoneessa ja liikaa alkoholia. NYt kuulin, että minun pitäisi lähteä tänään illalla !"yhdelle" ruotsikavereiden kanssa... :nope:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
312T4 sanoi:
KAAMEA KANKKUNEN ON OLLUT LOMALLA MONENA AAMUNA :thumbdown :wink:

Sehän on hyvä, että kankkunen on lomaillut. Mutta se huono puoli siinä on, että kun se seuraavan kerran alkaa paiskia töitä, se jaksaa pidempään ja kovemmalla intensiteetillä.
 
Ylös