kouvotsvoni
Banjottu
2olutta juotu. Herään huomenna yksinäni ja ilman krapulaa. :alppu:
...sanoo neiti "20minuutin mies"Cinderella007 sanoi:Mun mielestä kouvon pitäisi vähentää tuota alkoholin käyttöä, tosi kamalaa, että tuokin hahmo heräilee joka krapula-aamu täysin vieraan tytön viekusta. :nope:
Se taas on Eri Asia. Nyt puhuttiin sinusta.kouvotsvoni sanoi:...sanoo neiti "20minuutin mies"
Lehtori taitaa nyt sekoittaa morkkiksenkin krapulaan. :doubtful:312T4 sanoi:Kummallista; jos juot viikolla pari olutta, sulla on kauhee krapula aamulla kouluun mennessä Jos teet saman perjantaina, sulla ei ole aamulla mitään krapulaa :wink:
Jos olisin sinä, sijoittaisin kaikki huoletimiseni ihan vain itseeni. Ei minussa ole huolehtimisen aihetta :ahem: Sinussa sentään on, vaikka ja minkälaista.kouvotsvoni sanoi:Millä tavalla eri asia? Enemmän minä sinusta olen huolissani kuin itsestäni.
Ei ole eilisen perusteellaCinderella007 sanoi:Jos olisin sinä, sijoittaisin kaikki huoletimiseni ihan vain itseeni. Ei minussa ole huolehtimisen aihetta :ahem: Sinussa sentään on, vaikka ja minkälaista.
Kuten jo sanoinkin, eilisen perusteella mä sinusta vasta huolestunut alankin olla. Kotileikkejä :nope:kouvotsvoni sanoi:Ei ole eilisen perusteella
Ei! Tosi juttu! Se on jotenkin outoaZetor sanoi:Lehtori taitaa nyt sekoittaa morkkiksenkin krapulaan. :doubtful:
Taidat olla vaan kateellinenCinderella007 sanoi:Kuten jo sanoinkin, eilisen perusteella mä sinusta vasta huolestunut alankin olla. Kotileikkejä :nope:
Ehkä niin.kouvotsvoni sanoi:Taidat olla vaan kateellinen
Mitä helv..... Ethän sä edes omien sanojen mukaan juo alkoholia? :doubtful:markoj sanoi:Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen.