Omituista. :eek!:kouvotsvoni sanoi:Ei ole krapulaa 1-olutpullosta huolimatta
Olet tylsä ja ikävä ihminenIl Tempo Gigante sanoi:Ei ole krapulaa lain'. Ei pidä juoda määräänsä enempää. Ma en juo edes määrääni täyteen. Kunhan tissuttelen maltilla...
Etpä ole ainoa, joka hahmoani tuolla tavoin luonnehtii...Kortteen Topi sanoi:Olet tylsä ja ikävä ihminen
Kuin myös ja jälkimmäiseen kommenttiin kai sama :thumbup: (ei siis ole tässä lainauksessa)Il Tempo Gigante sanoi:Ei ole krapulaa lain'. Ei pidä juoda määräänsä enempää. Ma en juo edes määrääni täyteen. Kunhan tissuttelen maltilla...
Mun mielestä kouvon pitäisi vähentää tuota alkoholin käyttöä, tosi kamalaa, että tuokin hahmo heräilee joka krapula-aamu täysin vieraan tytön viekusta. :nope:kouvotsvoni sanoi:Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen
Cinderella007 sanoi:Mun mielestä kouvon pitäisi vähentää tuota alkoholin käyttöä, tosi kamalaa, että tuokin hahmo heräilee joka krapula-aamu täysin vieraan tytön viekusta. :nope:
alkoholin käyttökö moisessa on vain "huolestuttavaa"Cinderella007 sanoi:Mun mielestä kouvon pitäisi vähentää tuota alkoholin käyttöä, tosi kamalaa, että tuokin hahmo heräilee joka krapula-aamu täysin vieraan tytön viekusta. :nope:
Ei kun juopottelu on hauskaa ja sosiaalista puuhaa. Siitä saa monet ilot ja naurut sekä tapaa mielenkiintoisia ihmisiä. Selvinpäinhän se ei onnistu, ei ainakaan suomalaisilta. Ei juopottelua pidä liian vakavasti ottaa. Kannattaa aina juoda kun voi ja nuorena sitä voi. Ei sitten vanhana harmita. Ja minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.Cinderella007 sanoi:Mun mielestä kouvon pitäisi vähentää tuota alkoholin käyttöä, tosi kamalaa, että tuokin hahmo heräilee joka krapula-aamu täysin vieraan tytön viekusta. :nope:
:ahem: Sulle mun pitäisikin alkaa soitella krapula-aamuisin, voisit kertoa mulle aina tuon aikuisäänellä, ja mun ois uskottava sua ja voitava paremmin.KnowHow sanoi:Selvinpäinhän se ei onnistu, ei ainakaan suomalaisilta. Ei juopottelua pidä liian vakavasti ottaa. Kannattaa aina juoda kun voi ja nuorena sitä voi. Ei sitten vanhana harmita. Ja minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.
Yritin vähän ironisoida tossa yllä, mutta senkus soittelet vaan! :thumbup:Cinderella007 sanoi::ahem: Sulle mun pitäisikin alkaa soitella krapula-aamuisin, voisit kertoa mulle aina tuon aikuisäänellä, ja mun ois uskottava sua ja voitava paremmin.
Mä osaan kyl säätää ihan selvänäkin... :nope: Ja se tässä lähinnä huolestuttaa. Olen suunnitellut mennä ennalta-ajattelu ja itsehillintä-kurssille :ahem: