Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen

Kortteen Topi

Well-known member
Liittynyt
21.1.2000
Viestit
5673
Sijainti
Manse
Il Tempo Gigante sanoi:
Ei ole krapulaa lain'. Ei pidä juoda määräänsä enempää. Ma en juo edes määrääni täyteen. Kunhan tissuttelen maltilla...
Olet tylsä ja ikävä ihminen :D
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Huh, olipa krapula. Tulipa sitten eilen lähdettyä juopottelemaan. Panetti ja juopotutti niin saatanasti. Liikkeelle lähdin vasta liki puolen yön. Ensin Bakersiin jossa hörpin muutaman oluen ja odotin ylikännistä kaveria, joka teki lopulta oharin. Päätinpä sitten mennä Studio 51seen. Ja vittu mikä jono, jossa sattui todella outo juttu. Satametrisessä jonossa ollessani luokseni tuli päätä muita pidempi mies ja kysyi "että ootko yksin, ootko hetero, tykkäätkö naisista"? Mä että kyllä, kyllä ja kyllä. Äijä sanoi, että pääset sitten privaattipuolelle. Sivuovesta mentiin siis kyseisen tyypin kans 51sen priva-klubille. Aivan vitusti julkkuja, siellä oli jotkut muotipileet tai mitkä lie. Ilmaista viinaa ehdin ottaa parit shotit. Mulla nousi heti kusi päähän ja en rahvaan puolelle viittiny kattoakkaan, varsinkaan sen jälkeen kun tanssitin ja suutelin Anjelika Kalliota. Pitkä pimu.

Ai niin. Aamulla heräsin yksin. Huh, olipa krapula ja tulipa oltua eilen päissään.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Il Tempo Gigante sanoi:
Ei ole krapulaa lain'. Ei pidä juoda määräänsä enempää. Ma en juo edes määrääni täyteen. Kunhan tissuttelen maltilla...
Kuin myös ja jälkimmäiseen kommenttiin kai sama :thumbup: (ei siis ole tässä lainauksessa)
 

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
kouvotsvoni sanoi:
Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen
Mun mielestä kouvon pitäisi vähentää tuota alkoholin käyttöä, tosi kamalaa, että tuokin hahmo heräilee joka krapula-aamu täysin vieraan tytön viekusta. :nope:
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Cinderella007 sanoi:
Mun mielestä kouvon pitäisi vähentää tuota alkoholin käyttöä, tosi kamalaa, että tuokin hahmo heräilee joka krapula-aamu täysin vieraan tytön viekusta. :nope:
alkoholin käyttökö moisessa on vain "huolestuttavaa" :D
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Cinderella007 sanoi:
Mun mielestä kouvon pitäisi vähentää tuota alkoholin käyttöä, tosi kamalaa, että tuokin hahmo heräilee joka krapula-aamu täysin vieraan tytön viekusta. :nope:
Ei kun juopottelu on hauskaa ja sosiaalista puuhaa. Siitä saa monet ilot ja naurut sekä tapaa mielenkiintoisia ihmisiä. Selvinpäinhän se ei onnistu, ei ainakaan suomalaisilta. Ei juopottelua pidä liian vakavasti ottaa. Kannattaa aina juoda kun voi ja nuorena sitä voi. Ei sitten vanhana harmita. Ja minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.
 

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
KnowHow sanoi:
Selvinpäinhän se ei onnistu, ei ainakaan suomalaisilta. Ei juopottelua pidä liian vakavasti ottaa. Kannattaa aina juoda kun voi ja nuorena sitä voi. Ei sitten vanhana harmita. Ja minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.
:ahem: Sulle mun pitäisikin alkaa soitella krapula-aamuisin, voisit kertoa mulle aina tuon aikuisäänellä, ja mun ois uskottava sua ja voitava paremmin.

Mä osaan kyl säätää ihan selvänäkin... :nope: Ja se tässä lähinnä huolestuttaa. Olen suunnitellut mennä ennalta-ajattelu ja itsehillintä-kurssille :ahem:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Cinderella007 sanoi:
:ahem: Sulle mun pitäisikin alkaa soitella krapula-aamuisin, voisit kertoa mulle aina tuon aikuisäänellä, ja mun ois uskottava sua ja voitava paremmin.

Mä osaan kyl säätää ihan selvänäkin... :nope: Ja se tässä lähinnä huolestuttaa. Olen suunnitellut mennä ennalta-ajattelu ja itsehillintä-kurssille :ahem:
Yritin vähän ironisoida tossa yllä, mutta senkus soittelet vaan! :thumbup:
 
Ylös