kouvotsvoni
Banjottu
On kuva olemassa muistamastani Kikki Hiirestä ja minusta. Tulee kun tulee.Ilkeyttään ihmiset keksii tarinoita, kun tietää ettei toinen kuitenkaan muista.
On kuva olemassa muistamastani Kikki Hiirestä ja minusta. Tulee kun tulee.Ilkeyttään ihmiset keksii tarinoita, kun tietää ettei toinen kuitenkaan muista.
Luulisin, että hapansilakkaa ei saa suomalaisesta marketista. Jos sitä nyt tarkoitit?Käyn tuosta Cittarista katsomassa moista..
Ostaa tavallista silakkaa, mutta valitsee riittävän happaman kassahenkilön sitä itselleen myymään.Luulisin, että hapansilakkaa ei saa suomalaisesta marketista. Jos sitä nyt tarkoitit?
Liittyykö kenties tähän?On kyllä sellanen darra nyt että en toivois vihamiehellekään moista.
Rankasin itseäni 12 kilsan juoksulenkillä.Pitikin sitten lipasta pullo punkkua yksin huiviin pohjiksi.
Sitten keksittiin blandata salmaria ja fisua. Ja sen jälkeen olikin aika morjens Szyslakin akan poika.:thumbfh:
Rapulassa ei sovi urheilla. Voi saada vaikka slaagin. Toisaalta urheilijanvala kieltää ryypiskelyn. Ihan samalla tavalla kuin lääkärinvala kieltää asioita. Kai sä oot vannonut urheilijanvalan?Rankasin itseäni 12 kilsan juoksulenkillä.
Kyllä. Ja lääkärinvalan myös. Ei mulla rapelia ollut, kun alkoholin nauttimisesta oli jo 18 tuntia.Rapulassa ei sovi urheilla. Voi saada vaikka slaagin. Toisaalta urheilijanvala kieltää ryypiskelyn. Ihan samalla tavalla kuin lääkärinvala kieltää asioita. Kai sä oot vannonut urheilijanvalan?
On kyllä sellanen darra nyt että en toivois vihamiehellekään moista.
*kääntää takkia*Ei ja kohmelo kärsitty ja kuopattu. Ja nyt viisaampana yhtä kertaa. Mutta sanonpa vaan että hurjin mun reissuista ikinä tuli tehtyä. Tsiisus sentään.
Oliks sulla darrapäivän jälkeen miten monta väsymyspäivää?*kääntää takkia*
No nyt kun on ollut useemman päivän ajan jo normaalina ja saanut etäisyyttä "reissuun" niin pakko myöntää, että oli eniten paras ja vaikuttavin rälläys mun elämässä ikinä. Ja sen mukainen darra- ei tosin päivää pidempi. Aivan huippua oli. Uskomatonta.
Sinäkö siellä ralleissa toikkaroit keskellä tietä, kun auto menee liki kengänkärjen päältä ohi?*kääntää takkia*
No nyt kun on ollut useemman päivän ajan jo normaalina ja saanut etäisyyttä "reissuun" niin pakko myöntää, että oli eniten paras ja vaikuttavin rälläys mun elämässä ikinä. Ja sen mukainen darra- ei tosin päivää pidempi. Aivan huippua oli. Uskomatonta.
Yksi, joka meni maalle ajaessa. Eikä tullut tällä kertaa sitä useemman päivän unettomuutta, joka joskus rälläyksestä tulee.Oliks sulla darrapäivän jälkeen miten monta väsymyspäivää?
En niin kauas päässyt, mutta noin Nurmijärvi taisi olla kaukaisin pitäjä jossa poikkesin.Sinäkö siellä ralleissa toikkaroit keskellä tietä, kun auto menee liki kengänkärjen päältä ohi?
Kyllä siinä saa vähän salilla ja lenkillä läydäkkin, että tollasia reissuja jaksaaReissu alkoi kun tuli kotikadulle aamulla parille pikkudarran loiventavalle... siinä pari puolituttua tyttöä istui ja pyysi pöytäseuraksi. Tuli puhetta että heistä toisen pitäisi päästä ulkoiluttamaan hevostaan maakuntiin. Mä että mulla ois tuossa auto, mutta kuskin hommaan oon jo kelvoton. Toinen tytöistä ei ollut ja kohta istuttiinkin sen toisen tytön kanssa Sitikan takapenkillä... ja siitä se sitten lähti. Upee vuorokausi mentiin samoilla silmillä. Huisia.
Tais ORI KARATA TALLISTA!!Vai pääsi Knoukka vähän ULKOILUTTAMAAN HEVOSTA!
Käyn tuosta Cittarista katsomassa moista..Kunhan olo kohenee vähän. 0,40 näytti promillemittari. Minä muka pusikkoon kaatunut matkalla baariin ja piirrellyt Kikki hiiriä ja Corsicoita.
Ilkeyttään ihmiset keksii tarinoita, kun tietää ettei toinen kuitenkaan muista.
On kuva olemassa muistamastani Kikki Hiirestä ja minusta. Tulee kun tulee.
Vai pääsi Knoukka vähän ULKOILUTTAMAAN HEVOSTA!
Siellä oli paljon hevoisia ja haettiin ne kaikki ennen lähtöä tallille. Ja sitten ne pileet vasta alkoi. Huhhuh vieläkin. Elämäni reissu.Tais ORI KARATA TALLISTA!!