kouvotsvoni
Banjottu
Älkääs sitten kolistelko.
Eihän mun aamutreenit häiritse?Älkääs sitten kolistelko.
Humalassa olit.Jos on jotain näköhavaintoja meikäläisestä niin kertokaa toki missä olen ollut.
Kultahippuja seassa vai olet vaan Norjassa?Yllättävän kevyt ja yllättävän helposti meni ohi.
13,60€ tuopille vielä :alppu:
Litran tuoppi pääkaupunkilaisessa oluttuvassa. Matkaseura ei halunnut (uskaltanut) poistua kulmilta kauemmaksi halvemman juoman perään.Kultahippuja seassa vai olet vaan Norjassa?
Vaihda kavereita.Litran tuoppi pääkaupunkilaisessa oluttuvassa. Matkaseura ei halunnut (uskaltanut) poistua kulmilta kauemmaksi halvemman juoman perään.
On.Eiks tuo nyt ole litran tuopiksikin aivan ylihintainen? Taikka mistä minä oluen hinnoista tietäisin.
Oisitkohan vaan ollu siinä kunnossa ettet vaan nähny mitää, no näit mut et ymmärtäny mitä näit...:alppu:Huhhuh tuli oltua joo eilen ja toissa. Ihan colorsseissa. Nipsua ja muita foorumisteja ei näkynyt "yllättäen"
Mitäh? Eikö niitä kiinnostaneet boss-tason partyt? Kamalaa kerrassaan!Nipsua ja muita foorumisteja ei näkynyt "yllättäen"
Arvelitko että oot noi paljo vanhentunu sitten tosiunkarin että ei enää pystys?Pystyy sitä näköjään kolmen päivän putken tempaisemaan, vaikka hieman skeptinen olinkin vielä to.
En tiiä saatana...