Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen

Örfil

Guest
01:47 logiikkaan on turha vastailla mitään. On se kokeiltu, nähty ja sovittukin ettei vastailla.
Sulle kelpaa vain vastaus, jota en pysty antamaan joten turha hakata päätä seinään. Kummankaan.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
01:47 logiikkaan on turha vastailla mitään. On se kokeiltu, nähty ja sovittukin ettei vastailla.
Sulle kelpaa vain vastaus, jota en pysty antamaan joten turha hakata päätä seinään. Kummankaan.
Mitä ihmettä sä sekoilet taas? Yritätkö sä nyt jotenkin mukahauskasti nimitellä mua?

Olenko postaillut sulle kello 1:47? Vai jollekkin muulle? Minäköhän vuonna?

Vai onko tää taas sun tapa vähän etädiagnosoida, heittää omaa liibalaaba juttua täällä "totena", ja sitten yrittää selitellä omia "sammakoita" . "Minen mitäään vastaa/olen jo vastannu. .. Tutki vaan viimeisen viiden vuoden postaukset. Vastaus on siellä varmasti." :D:D

Kerro nyt ihmeessä, että missä markoj sanoo, niin kuin väität hänen sanovan?

Alunperin kirjoittanut markoj Tarkastele viestiä

Tutkimukset ovat osoittaneet, että tyhmät eivät tunnista viisautta, vaikka sillä päähän lyötäisiin.

Lainaa Alunperin kirjoittanut Rainier Tarkastele viestiä

Eli jos ei ole änkyrävasemmistolainen, on tyhmä.

Sitten olen mieluusti tyhmä.
Ps. mikä tutkimus se olikaan?

Lainaa Alunperin kirjoittanut Salmisen Jone Tarkastele viestiä

Lähdit taas etädiagnisoimaan änkyrävasemmistolsiseksi. Ei hyvä.

Lainaa Alunperin kirjoittanut Rainier Tarkastele viestiä

Markoj:n etädiagnististilisoinnin mukaan kaikki jotka eivät ole vasemmistolaisia ovat tyhmiä.

Mikä tuossa analyysissä meni vikaan?

Örfil

Guest
Minä aloitin kertomalla että olen ollut viisi (5) kuukautta raitis-rainer. Ei olisi pitänyt.

En puhu jatkossa mistään "merkkipäivistä", koska ne tuntuvat olevan arkoja paikkoja milloin kullekin ja milloin mistäkin syystä. Tana :mad_old:
Viimeksi hääpäiväni oli "se" arka paikka.

Kel onni on, se onnen kätkeköön...

Mickey

Well-known member
Raittiuskaan ei näytä kaikille sopivan, vaikka muuta uskottelee.. :D

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Melko ylimitoitettu päänsärky kurkkuun yöllä kaadetun viinaksen määrään nähden. Miksi olet minut näin hyljännyt, oi Jumala? Häh?

Makkonen

Guest
Uuteen nousuun. Jos vaikka kohta saunois ja bisseä siinä samalla.

Sue_me

Well-known member
Pelkät tapakset kyytipoikana eivät ole tie voittoon.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Kaksi päivää polttareissa Tallinnassa ja sieltä suoraan kaverin valmistujaisiin. Onneksi ensi viikonlopulle ei ole tiedossa mitään.

DW

2009-2016
Lähes olematon kankkunen. Ihan kuin silloin, kun ei ollut ikää edes juoda. Rattiin en mene. Pidän aina välipäivän.

Taidankin lähestyä vasta perfect agea.