Albert Oil Hippi ja juntti Liittynyt 14.2.2000 Viestit 55371 Sijainti Korviesi välissä 27.3.2015 #21 Itse tykkään tytöistä. Mutta kukin tavallaan.
jupla Well-known member Liittynyt 30.6.2005 Viestit 12416 Sijainti Kurjala 27.3.2015 #22 Albert Oil sanoi: Itse tykkään tytöistä. Mutta kukin tavallaan. Klikkaa laajentaaksesi... Tyttöjen heitteillejättö?
Albert Oil sanoi: Itse tykkään tytöistä. Mutta kukin tavallaan. Klikkaa laajentaaksesi... Tyttöjen heitteillejättö?
sammyosammy Senior Citizen Liittynyt 12.6.2010 Viestit 5925 Sijainti Out Of Bounds 27.3.2015 #23 Formulanomi sanoi: Kivaa hassuttelutoikki! Missä säännöt? Klikkaa laajentaaksesi... Ei ole "kivaa" hassuttelutoikki ja säännöt tulikin mainittua siinä ja tuossa. Itsehän arvon, virvon ja varvon vielä omaa forum-parlamentaarikkoani kahden vaihtoehdon väliltä. Paljastan valintani perusteluineen, jahka aika on kystä kyllä :ahem:
Formulanomi sanoi: Kivaa hassuttelutoikki! Missä säännöt? Klikkaa laajentaaksesi... Ei ole "kivaa" hassuttelutoikki ja säännöt tulikin mainittua siinä ja tuossa. Itsehän arvon, virvon ja varvon vielä omaa forum-parlamentaarikkoani kahden vaihtoehdon väliltä. Paljastan valintani perusteluineen, jahka aika on kystä kyllä :ahem: