Huolehditaanko possuista riittävästi?

Hulehditaanko possuista riittävästi tiloilla?

• Äänestäjiä yhteensä
    28

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
"Kyllä! Noissa on kyse vain ääritapauksista ja jäävuoren huipusta."

Eikös tuo ole vähän ristiriitaista?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
"Kyllä! Noissa on kyse vain ääritapauksista ja jäävuoren huipusta."

Eikös tuo ole vähän ristiriitaista?
Niin minäkin mietin, mutten tohtinut sanoa. Ääritapaus = niitä on vain pari tapausta, jäävuoden huippu = tolkuttomasti tapauksia piilossa noitten lisäksi?

Knoukka

Well-known member
Meiilä on perheessä lopetettu lihansyönti melkein kokonaan ja ollaan siihen tyytyväisiä ja laihempia:ahem:
Aikalailla on vähentynyt allekirjoittaneellakin punaisen lihan syönti. Rednecks suck.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Meiilä on perheessä lopetettu lihansyönti melkein kokonaan ja ollaan siihen tyytyväisiä ja laihempia:ahem:
Mä taas olen lisännyt lihan syöntiä, varsinkin broilerin ja kalan, ja laihtunut. Sen sijaan leivät, pastat, riisit ja perunat olen vähentänyt dramaattisesti lautaselta.

Nimittäin proteiinipitoiset ruoat pitävät hyvin nälkää, sekä toimivat lihasten hyvinvoinnin eteen. Hiilarit taas muuntuvat sokeriksi ja siitä läskiksi.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kyseessä on vaan valikoituja faktoja. Meillä on kaikki hyvin, muualla on huonosti, eikä ole mahdollista että meillä asiat kehittyis samaan suuntaan. Possuista huolehditaan meillä hyvin. Meillä on töissäkin yks hyvä possunkasvattaja, joten minä tiedän aiheesta kaiken, ja kyseessä on muutama yksittäistapaus jne...
Laput takaisin silmille vaan ja etiäppäin, mars.