Voi hyvinkin olla.Rednef sanoi:Montyn lahja on ehkä Ferrari FXX Evoluzione.
Älä hyvä mies tyrmää heti. Ajatelkaa nyt miltä kauppatori näyttäisi kun siellä heiluisivat kymmenet tuhannet Ferrarin liput ja ihmiset huutaisivat kurkku suorana FORZA FERRARI, FORZA KIMI. Paikalla olisi luonnollisesti myös Jean Todt ja Felipe Massa joka nostaisi Kimin käden lavalla ylös ja huutaisi; Kimi is the Best.Trullinkaasu sanoi:Älä hulluja puhu. Tai puhu toki vaan, mutta...
Ei siitä tulisi mitään. Kansa pauhuaa Kimiä, mutta mitä itse mestari tekee/sanoo? "Kiitti kaikille, saa nähdä mitä huomenna tapahtuu"
Se lahja on varmaan Reilu-Ronin pää hopeavadilla.J.Hunt sanoi:Voi hyvinkin olla.
"- Räikkönen on ainutlaatuinen, lojaali ja omistautunut työlleen. Annan hänelle palkinnon. En rahaa, jota tulee jo sopimuksen myötä, mutta lahjan, Montezemolo kommentoi salamyhkäisesti."
Shumi ja Todt omistaa ainakin FXX:n. Shumille valmistettiin pyynnöstä täysin musta malli.
Felipe "Jack Bauer" Massa hoitaisi myös small talkin ja naurattaisi porukkaa.Törni sanoi:Tippa nousisi viimeisenkin juudaksen silmään viimeistään siinä vaiheessa kun punaisten Ferrareiden paraati lähtisi Espaa pitkin ja kääntyisi siitä Mannerheimille. Punaiset liput heiluisivat ja Kimi seisoisi kärkigabrioletin etupenkillä (jota Massa ajaisi).
Hmm, en kai? Ron keksi Kimille tuon Iceman nimen. Siitä en ole varma onko se rekisteröity Ronille silleen, että ainaku Kimi sitä käyttää, niin Ronille tulee siivu tuloista?Trullinkaasu sanoi:Nyt kyllä sekoitat Ron-Rontin Elwikseen.
Sitä en tosiaankaan tiedä, kuka tuon jäämiehen on pieraissut Kimille.Misa1 sanoi:Hmm, en kai? Ron keksi Kimille tuon Iceman nimen. Siitä en ole varma onko se rekisteröity Ronille silleen, että ainaku Kimi sitä käyttää, niin Ronille tulee siivu tuloista?
En usko että tuo on Monten lahja.Warwick sanoi:Montezelemon lupaama lahja Kimille taitaa olla selviämässä:
http://www.walz-hardcore-cycles.com/englisch/index.html
Click "NEW Kimi's bike"
Menisi paremmin läpi mikäli kyseessä olisi rakenneltu Ducati tai jotain muuta italialaista.Warwick sanoi:Montezelemon lupaama lahja Kimille taitaa olla selviämässä:
http://www.walz-hardcore-cycles.com/englisch/index.html
Click "NEW Kimi's bike"
En mä mitään varsinaisesti odota. Olen vaan mielenkiinnolla seurannut syntyneitä reaktioita ja lähinnä vertaillut niitä muiden urheilusaavutusten vastaaviin ja yrittänyt pohdiskella eroja. Miten itse koet Kimin mestaruuden aiheuttamat tunnot suomalaisissa jos vertaat niitä muihin suomalaisiin urheilusaavutuksiin?Bobakki sanoi:Millaisia reaktioita Törni oikein odottais?
Kysyin, koska en oikein saa päähäni, että mitä olisi pitänyt tapahtua. Mitä tulee Kimin mestaruusjuhliin, niin se oli Räikkönen itse, kun ei tahtonut mitään toritapahtumaa. Espoon kaupunki on saavutukseen reagoimassa ja yleisissä reaktioissa en oikein ole kyennyt näkemään mitään normaalista poikkeavaa suuntaan tai toiseen.Törni sanoi:En mä mitään varsinaisesti odota. Olen vaan mielenkiinnolla seurannut syntyneitä reaktioita ja lähinnä vertaillut niitä muiden urheilusaavutusten vastaaviin ja yrittänyt pohdiskella eroja. Miten itse koet Kimin mestaruuden aiheuttamat tunnot suomalaisissa jos vertaat niitä muihin suomalaisiin urheilusaavutuksiin?
Ok, eli sinusta Kimin mestaruuteen on reagoitu täysin odotetulla tavalla?Bobakki sanoi:Kysyin, koska en oikein saa päähäni, että mitä olisi pitänyt tapahtua. Mitä tulee Kimin mestaruusjuhliin, niin se oli Räikkönen itse, kun ei tahtonut mitään toritapahtumaa. Espoon kaupunki on saavutukseen reagoimassa ja yleisissä reaktioissa en oikein ole kyennyt näkemään mitään normaalista poikkeavaa suuntaan tai toiseen.
Häh? tehdäänkö Apu lehteä vielä? Ei olis uskonu? Missä sitä myydään?Mediaprofeetta sanoi:Keke taisi olla oikeassa kun sanoi Apu-lehden haastattelussa, että suomalaiset on Fykkösten suhteen hemmoteltu pilalle. Kukaan ei enää jaksa innostua kun me tiedetään olevamme maailman paras moottor'urheilumaa.