Huuliherpeskostaja

Knoukka

Well-known member
Merkillinen sattuma etten ole kärsinyt huuliherpeksestä Norjaan muuttamiseni jälkeen (1997) lainkaan.
Norja on niin hirveen kuulonen kieli, ettei pysy herpeskään huulessa, mutta ei se vielä mitään. Töölössä eleli aikanaan niin rumavittunen nainen, että lähti kuppa koko kaupunginosasta.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Nogne (joo, kirjoitettu väärin) tekee kyllä ihan laatukamaa, mutta siellä jopa ihan tavan Carlsberg maksaa törkeästi :thumbdown Menee pariin tuoppiin päivärahat :eek:
Täällä neuvostoliitossa kun pelaa pelin oikein, yksillä päivärahoilla juot sen 52 tuoppia. Mahtavaa.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kirjastosedän weppitietopalvelu tietää kertoa seuraavaa:

Lähti kuin kuppa Töölöstä
Lähti nopeasti tai hävisi kokonaan.
Sanonta viittaa alkuaan sukupuolitautisairaalaan siirtoon Töölöstä Kumpulaan. Kun potilaita siirrettiin, joku töölöläinen kertoman mukaan lausui klassisen repliikin "Siinä viedään kuppaa Töölöstä"

markoj

Custom User
Merkillinen sattuma etten ole kärsinyt huuliherpeksestä Norjaan muuttamiseni jälkeen (1997) lainkaan.
Mullehan taas iski hemmetinmoinen herpes, kun Norjaan muutin, vaikka oli tuota aikasemmin. Pahimmillaan puoli nokkaaki oli ruvella. Lähti vasta Suomeen palattua.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Ei ole, eikä tällä menolla myöskään tule.
EDIT: Niin siis, ei ole ainakaan tähän asti koskaan mitään ilmennyt, mistä minä tiedän mitä jutskia mun veressä virtaa.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ei ole, eikä tällä menolla myöskään tule.
EDIT: Niin siis, ei ole ainakaan tähän asti koskaan mitään ilmennyt, mistä minä tiedän mitä jutskia mun veressä virtaa.
Niinpä! Tämän vuoksi, kun Timpanfaijalla on pää kainalossa ja vuotaa kuiviin sairaalassa hurjastelun aiheuttaman onnettomuuden seurauksena, hän ei silti suostu likaista vertasi sisäänsä ottamaan.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Niinpä! Tämän vuoksi, kun Timpanfaijalla on pää kainalossa ja vuotaa kuiviin sairaalassa hurjastelun aiheuttaman onnettomuuden seurauksena, hän ei silti suostu likaista vertasi sisäänsä ottamaan.
No kyllä ainakin Islannin veripankille on mun veri kelvannu tähän asti mainiosti :thumbup:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Sitä voi jo sanoa marttyyrivetäytymiseksi kun sairaalan vuoteella viimeisillä voimillaan paiskoo veriplasmat lattialle ja huutaa "HYISSAQANA! Rahvaan verrrrtaaah...."