Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Jo hobitteja.Mut siellähän onkin vaan semmosia noubadeja!
Jo hobitteja.Mut siellähän onkin vaan semmosia noubadeja!
Mut siellähän onkin vaan semmosia noubadeja!
Itsekin olin ällikän hamarapuolella päähän lyötynä.Kovasti yllätti kun huomasin tälläisen topikin nostetun, että nostaja oli se joka oli ja viesti sellainen kuin oli.
Mua lähinnä hämmästyttää, miten joku löytää tällaisen toikin kolmen vuoden takaa. Tekeekö joku hakuja sanalla 'huuliherpes'? :doubtful:Kovasti yllätti kun huomasin tälläisen topikin nostetun, että nostaja oli se joka oli ja viesti sellainen kuin oli.
Taisi olla ihan vaan 'herpes'. Sopisi paremmin yhteen ko. hahmon muiden topikkiennostelujen kanssa...Mua lähinnä hämmästyttää, miten joku löytää tällaisen toikin kolmen vuoden takaa. Tekeekö joku hakuja sanalla 'huuliherpes'? :doubtful:
Usein tulee mieleen ns. navanalushaut, kun tuon hahmon nostama tojck aiheensa nähtäväksemme antaa.Taisi olla ihan vaan 'herpes'. Sopisi paremmin yhteen ko. hahmon muiden topikkiennostelujen kanssa...
Onhan siinä kai oma logiikkansa: saastuneesta verestä penis ja ookkona harrastant seksiä -topikkien kautta herpes-topikkiin.Usein tulee mieleen ns. navanalushaut, kun tuon hahmon nostama tojck aiheensa nähtäväksemme antaa.
Mikä tästä täällä olevasta tekstistä tekee nerokkaampaa kuin muissa ketjuissa oleva teksti? Kun tämän kerrot meille, niin osaamme sitten toisintaa tämän nerokkuuden vastaisuudessakin.Ei helvetti mitä tekstiä taas täälä!!! Kertakaikkiaan nerokasta! :thumbdown
Ryhdistäytykää!!!!!!!