Huulirasvamerkkisi?

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Huulirasvana Angel Star - Labello. Huulipunia ja kiiltoja mulla on monia kymmeniä, paljon eri merkkisiä ja sävyjä, IsaDora, MaxFactor, Loreal Paris ja jne...
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Labello oli ennen mutta sitten ne muutti "reseptiä" ja puikosta tuli semmonen että se oli loppuosastaan käyttökelvotonta pehmeää mössöä. Reklamaatioista huolimatta en saanut palautetta eikä tuote korjaantunut, joten vaihdoin Rainbowhun. Rainbow on hyvä ja pysyy kovana.
 

Alli&Talli

Tallipaallikon rehtori
Liittynyt
21.7.2010
Viestit
349
Olen mies.
En lääpi itseeni rasvoja.
Neitien puuhaa.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16912
labello nyt. myös toi mirame marjainen maku oli aika jees. :)
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Eipä ole lähivuosina huulirasvaa tarvinnut. Taitaa mun vanha huulirasvani olla jo nestemäistä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Huulirasvana Angel Star - Labello. Huulipunia ja kiiltoja mulla on monia kymmeniä, paljon eri merkkisiä ja sävyjä, IsaDora, MaxFactor, Loreal Paris ja jne...
Oikeesti ihan helvan tyhmä toikki. Sori. On vaan niin älytöntä et ihmiset lesoo jos ne käyttää jotain huulirasvaa/kiiltoo/punaa! Ihan sama!
Ootte mitä mieltä ootte mut kuulostaa niin säälittävält!
Tunnen monia ja suvussa on myös jotka käyttää, mut en ratsasta sillä! Asia on niin et siitä ei puhuta! Tietäisittepä vain kuinka monet lukee tätä. Ja ne oikeesti nauraa. Lopettakaa ajoissa.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Mun suvussapa syödään huulirasvaa. Tosin en mä ny sillä tykkää pahemmin retostella, kun vaan sivulauseen sivulauseessa vähän vihjaisin.
 
Ylös