burb
.
Kuulemma feisbuukista, josta joku laittaa ne FutisForum2:lle, josta mä sitten teidän iloksenne kopsaan ne tänne.Mistä nämä huumorikukkaset löytyvät kaikki?
Kuulemma feisbuukista, josta joku laittaa ne FutisForum2:lle, josta mä sitten teidän iloksenne kopsaan ne tänne.Mistä nämä huumorikukkaset löytyvät kaikki?
Ja tämä tekijä nyt sitten varmaan luulee että postauksensa ovat aivan viimeisen päälle, kun niitä klikkaillaan Facebookissa ja kopioidaan vielä kahdelle foorumille ihmisten iloksi.Kuulemma feisbuukista, josta joku laittaa ne FutisForum2:lle, josta mä sitten teidän iloksenne kopsaan ne tänne.
Bannivaiheessa. Ja oikein kunnon telikset.Missä kohdin piti nauraa?
Pahimmillaan saattavat myös äänestää Persuja.- Nämä ihmiset joutuvat etsimään elämälleen vaihtoehtoista sisältöä päihteistä, peleistä - tai poliittisesta radikalismista. Kantasuomalainen saattaa liittyä uusnatsien riveihin.
Huoli on niin kova, että jo täällä olevat muukalaisetkin viestittävät:
Pohjois-Irakin Kirkukista kotoisin oleva nuori mies kertoo sivulla tarinan, jossa hän kritisoi niitä Suomeen saapuneita maanmiehiään, joilla ei ole todellista hätää kotimaassaan.
Mies jutteli Suomessa olevien irakilaisten kanssa, jotka odottivat ulkona paluumatkaa Lähi-itään. Pohjoisirakilainen hämmentyi, kun kuuli Suomeen pettyneen tarinan mieheltä, jolla on Irakissa koti ja vuoden 2013 Mustang.
- Otatte jonkun toisen mahdollisuuden. Te pilaatte ihmisten kuvan irakilaisista. Sen takia viranomaiset ajattelevat, että kaikki meistä ovat valehtelijoita sillä välin, kun osa irakilaisista joutuu olemaan kadulla eikä voi tilanteelleen mitään.
Miehen mukaan vain hädänalaisten pakolaisten pitäisi tulla Suomeen.
- Ennen kuin tulette Suomeen, jos teidän ei ole pakko lähteä Irakista ja haluatte tulla tänne vain tyttöjen vuoksi, älkää tulko.