Vellu
Kuninkaalleninen
No sinne.*spallaatioreaktioon?
No sinne.*spallaatioreaktioon?
HEI! Säkin olit tolla listalla73 ikibannia. Normipäivä
Joo, mut mä palautin sen takas.HEI! Säkin olit tolla listalla
HEI! Säkin olit tolla listallaJoo, mut mä palautin sen takas.
Joo, mut kouvo palautti mut takaisin.HEI! Säkin olit tolla listalla
Ootas hetki, nyt tässä mättää jokin Mä palaan tänne varmasti :mad_old:Joo, mut kouvo palautti mut takaisin.
jos saat ikibannin, niin et varmasti palaa. Ellei kouvo tai mä sua palauteta.Ootas hetki, nyt tässä mättää jokin Mä palaan tänne varmasti :mad_old:
Muutama todella epäilyttävä nimi joukossa tosiaan. Tuo tähdellä merkitty hahmo on selvästi joukon johtaja, banaania sille ensin niin joukon moraali alkaa rapistua. :ahem:
Kenen tähren? Ketä teki Nomista kenraalin? Kenen on vastuu?Oon yhden tähren kenraali. \o/
Presidenttihän nuo upseerinimitykset tekee. Pitäis sun tietää.Kenen tähren? Ketä teki Nomista kenraalin? Kenen on vastuu?
Ei nimitä Tawja makaroonispämmikenuja :nope:Presidenttihän nuo upseerinimitykset tekee. Pitäis sun tietää.
Ookko kysyny?Ei nimitä Tawja makaroonispämmikenuja :nope:
Ei oo kysynyt minulta.Ookko kysyny?
*heittää kranun jorpakkoon*(taputaa olkapäälle) Noniin noniin noniin! Rauhoitutaampas hetkeksi, formulanomi, ota ihan vain rennosti ja mene makoilemaan sinne vuoteelle, ei tarvi olla tollanen oikee tosikko ja huudella komentoja itselleen. (seläntakana kädessä käsikranaatti, vetää sokan pois) Otappas tästä kranaatti, saatat tarvita sitä vielä joskus. (juoksee helvatun lujaa pakoon)