Kaasuttaja
Well-known member
Auton surkea ajettavuus näkyy niin selvästi jopa tv-kuvan välityksellä, että ensimmäisissä kilpailuissa jo aika-ajoista itse kilpailuun selviytyminen vaatisi suoranaisen ihmeen.
No suattaahan olla nuinkkii. Tai suattaahan olla, että jäljelläolevien 1186:n tunnin ja 40:n minuutin aikana saadaan ongelmat ratkaistua ja vauhtia lisää.Originally posted by Kaasuttaja:
<STRONG>Auton surkea ajettavuus näkyy niin selvästi jopa tv-kuvan välityksellä, että ensimmäisissä kilpailuissa jo aika-ajoista itse kilpailuun selviytyminen vaatisi suoranaisen ihmeen.</STRONG>
Autoa ei rakenneta tuulitunnelissa ja piirustuspöydällä valmiiksi, vaan tarvitaan käytännön tietoa ja kun tojo-miesten resurssit tiedetään, niin luulisi tulostakin syntyvän palautteen perusteella - ainakin nopeammin kuin pienemmillä talleilla.Mutta massiiviset resurssit takaavat sen että Toyota ...
Pelasit varman päälle, koska Hocken aikoihin markkoja ei enää liikenteessä pyöri. Et siis häviä mitään.Originally posted by jusban:
<STRONG>Paras toyotan on vähäsen petrata, koska kerkisin lyödä jo vetoa, että Salo on Hockenheimissä kolmen parhaan joukossa.
Tosin mahdollinen häviämis summa on 20 mk, mutta kitkerä tappio sekin on.</STRONG>
Tämä fakta kuului olennaisena osana vetoon. Voittaminenhan on aina hauskaa, mutta tässä tapauksessa häviäjällekin tulee suurta nautintoa, kun saa kaivaa omista ja naapurin nurkista kaikki vanhan kuolleen valuutan viimeiset kymmenpenniset ja kasata niistä n. 4kg painavan säkin ja antaa voittajalle. se on kivaa, kai.Originally posted by Albert Oil:
<STRONG>Pelasit varman päälle, koska Hocken aikoihin markkoja ei enää liikenteessä pyöri. Et siis häviä mitään.</STRONG>