Hyssyttelystä asiaan: TOYOTAN TILANNE KATASTROFAALINEN

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
jones:
Tuskin kukaan asiantuntija on edes kuvitellutkaan että Toyota ajaisi kympin sakissa tänä vuonna. Kyllä se on lähtöruudukon kolme viimeistä riviä missä Toyota paikkansa löytää.

Australiassa ottaa päihin vähintään 2-3 sekunttia paaluajasta.

Mutta massiiviset resurssit takaavat sen että Toyota kyllä nousee palkintopallillekkin vielä viimeistään vuonna 2005.
Ei Joneksellakaan ihan nappiin menny.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei Joneksellakaan ihan nappiin menny.</strong> Ei vittu liipannut edes läheltä toi mun pekulaatio. Täytyy niellä ylpeytensä ja sanoa: Sori kundit, olin Toyotan suhteen totaalisen väärässä! :rolleyes:

Ps. vajaa 2 viikkoa ja mä itse olen Toyota-kuski wink

Ferrari 4ever 2

Well-known member
Sijainti
Brussels
Positiivista hehkutusta tietenkin..Eihän siinä mitään iloa olisi, jos ei omiin voisi luottaa. Ja senpä takia Ferrari ottaakin kaksoisvoiton Michaelin johdolla Brasilian kuumassa Interlagosissa wink

vermula

Well-known member
Ferrari 4ever:
Positiivista hehkutusta tietenkin..Eihän siinä mitään iloa olisi, jos ei omiin voisi luottaa. Ja senpä takia Ferrari ottaakin kaksoisvoiton Michaelin johdolla Brasilian kuumassa Interlagosissa wink
Harmi vaan, että rubensilla on tapana keskeyttää kotikisa frown

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ferrari 4ever:
Nyt kun vielä tietäis kuka on tämä Michael doubtful

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
jones:

Quotetaan nyt sitten näitä vanhoja:
Huhut F1-varikolta kertovat, että ajajien lisäksi kaikki toimittajat ja muutkin välttelevät nykyisin kulkemasta Toyotan varikkopilttuun läheisyydessä sillä vaarana on että voi joutua ensi kaudeksi Toytotan toiseksi F1-kuskiksi. Joten Jonesin veikkaus voi osua hyvinkin oikeaan. :D
Sääli Panista - hänelläkin on lupaava ura takanaan. frown

patriot

Foorumin senaattori
Mutku:
jones:

Quotetaan nyt sitten näitä vanhoja:
Huhut F1-varikolta kertovat, että ajajien lisäksi kaikki toimittajat ja muutkin välttelevät nykyisin kulkemasta Toyotan varikkopilttuun läheisyydessä sillä vaarana on että voi joutua ensi kaudeksi Toytotan toiseksi F1-kuskiksi. Joten Jonesin veikkaus voi osua hyvinkin oikeaan. :D
Sääli Panista - hänelläkin on lupaava ura takanaan. :(
Asiahan on niin, että Toyota sopimus on parasta mitä Panikselle on tapahtunut pitkään aikaan. Toyota tulee taisteleemaan säännöllisesti pisteistä ensi kaudella. Sääli vain, että Salo ei ole enää mukana....

vermula

Well-known member
Ove sai arvonalennuksen Toyotalla.

Anderssonille
Toyotalla
arvonalennus

F1-sähkeet 30.10.
Toyota-leirissä julkistettiin keskiviikkona vallanvaihto, kun britti John Howett siirtyy Toyota Motorsportin pääjohtajaksi ja ottaa vastuulleen Kölnin päämajan.
Ruotsalainen Ove Andersson nimettiin Howettin kakkosmieheksi. Andersson keskittyy nyt kokonaan F1-tallitoiminnan pyörittämiseen, mutta tuskin jatkaa pitkään päätösvaltansa menetettyään.
50-vuotias Howett sai ylennyksen organisaation sisällä. Hänen meriittinsä ovat tulleet ralli- ja markkinointipuolella. Asiantuntijoille Howettin nimi sanoo hyvin vähän.
TS/Heikki Kulta
Nyt siellä kyllä japsipomot sooloilee ihan kympillä. Aivan typeriä virheitä jatkuvasti, vaikka kausi on jo ohi!

patriot

Foorumin senaattori
vermula:

Anderssonille
Toyotalla
arvonalennus

F1-sähkeet 30.10.
Toyota-leirissä julkistettiin keskiviikkona vallanvaihto, kun britti John Howett siirtyy Toyota Motorsportin pääjohtajaksi ja ottaa vastuulleen Kölnin päämajan.
Ruotsalainen Ove Andersson nimettiin Howettin kakkosmieheksi. Andersson keskittyy nyt kokonaan F1-tallitoiminnan pyörittämiseen, mutta tuskin jatkaa pitkään päätösvaltansa menetettyään.
50-vuotias Howett sai ylennyksen organisaation sisällä. Hänen meriittinsä ovat tulleet ralli- ja markkinointipuolella. Asiantuntijoille Howettin nimi sanoo hyvin vähän.
TS/Heikki Kulta
Nyt siellä kyllä japsipomot sooloilee ihan kympillä. Aivan typeriä virheitä jatkuvasti, vaikka kausi on jo ohi!
Ei kai tuossa mitään virhettä ole tehty... Parempi se on jakaa hommat kahden miehen kesken, kuin se että yksi teksi kaiken. Tämä mahdollistaa sen, että molemmat voivat keskittyä 100 prosenttisesti oman alueen hoitamiseen...

DFiaA

I told you so
tania:
Eihän tuo Toyotan tilanne ole katastrofaalinen ollenkaan vaan ovat pärjänneet hyvin noin niinku uudeksi talliksi.
Sitäpaitsi McNish ei taida ollakkaan niin huono kuljettaja mitä on puhuttu. Ihan hyvinhän tuo ajo Malesiassa.
Hyvin sillä Toyotalla menee :)
patriot:
Asiahan on niin, että Toyota sopimus on parasta mitä Panikselle on tapahtunut pitkään aikaan. Toyota tulee taisteleemaan säännöllisesti pisteistä ensi kaudella. Sääli vain, että Salo ei ole enää mukana....
Joo, ei tunnu kulkevan paremmin vaikka puikoissa ovat "huippuluokan" Panii't ja da Matat. Jotenkin on sellainen kutina että Toyota pääsi tasolleen vuosi sitten Malesiassa ja on siihen jämähtänyt. Luotettavuusongelmat jatkuvat ja ei niitä kahdeksansiakaan sijoja ihan helpolla oteta. :cool:

patriot

Foorumin senaattori
J.Heldenview:
Joo, ei tunnu kulkevan paremmin vaikka puikoissa ovat "huippuluokan" Panii't ja da Matat. Jotenkin on sellainen kutina että Toyota pääsi tasolleen vuosi sitten Malesiassa ja on siihen jämähtänyt. Luotettavuusongelmat jatkuvat ja ei niitä kahdeksansiakaan sijoja ihan helpolla oteta. :cool:
Itseasiassa Toyota on autona nyt aika nopea! Jos luotettavuus olisi kunnossa autolla kerkeäisi pisteille. Viime vuonna auto oli ajoittain auttamattoman hidas.

Panis ja Da Matta eivät muutes ole mielestäni niin huikaisevan huikaisevia kuskeja! wink Kyllä Salo Panisin luokkaa kilpakuljettajana!

Ei Toyotan tilanne ole olleenkaan huono. Auto on nopea ja kuskit kohtuu hyviä.

DFiaA

I told you so
patriot:
Itseasiassa Toyota on autona nyt aika nopea! Jos luotettavuus olisi kunnossa autolla kerkeäisi pisteille. Viime vuonna auto oli ajoittain auttamattoman hidas.

Panis ja Da Matta eivät muutes ole mielestäni niin huikaisevan huikaisevia kuskeja! wink Kyllä Salo Panisin luokkaa kilpakuljettajana!

Ei Toyotan tilanne ole olleenkaan huono. Auto on nopea ja kuskit kohtuu hyviä.
Auto on nopea aika-ajoissa eli ... :D

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
vermula:

Anderssonille
Toyotalla
arvonalennus

F1-sähkeet 30.10.
TS/Heikki Kulta
Tästä tulikin mieleeni, siirron syydä oli mun käsityksen mukaan se, että Anderssonilla tuli eläkeikä (65v?) täyteen, eivätkä japanilaiset tingi tällaisista asioista (kulttuurieroiksiko näitä nyt sänotaan :rolleyes: ) käytännössä Ove siis ilmeisesti johtaa edelleen puljua, japsit taas pitivät mielestään kasvonsa siirtämällä Oven ikään kuin taka-alalle.

DFiaA

I told you so
J.Heldenview:
tania:
Eihän tuo Toyotan tilanne ole katastrofaalinen ollenkaan vaan ovat pärjänneet hyvin noin niinku uudeksi talliksi.
Sitäpaitsi McNish ei taida ollakkaan niin huono kuljettaja mitä on puhuttu. Ihan hyvinhän tuo ajo Malesiassa.
Hyvin sillä Toyotalla menee :)
patriot:
Näinhän siinä on käynyt, lukuunottamatta Panisin kevyellä vetämiä aika-ajosuorituksia :D

patriot

Foorumin senaattori
Näit sitten suuren vaivan tämänkin topikin ettimisessä arkistojen syvyyksistä! Onnitteluni!