Hyvää isänpäivää 2009!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Olga

hiljaisuus
aisa_0611_o_kortelainen_01i.jpg

Mieleenpainuvaa isänpäivää f1-forumin isille. :ahem:
Omaani muistan lämpimin ajatuksin.

Poika kantoi mulle uuden käsisahan aamulla sänkyyn ja onnitteli. Samalla toki muisti sanoa, että hän saa varmaan vanhan sahan itellensä.

Omaa isääni muistan hautakynttilöin.

Onnea kaikki isät!
Käytiin Pikkulikan kanssa eilen Mikon haudalla viemässä isänpäiväkynttilät.

Onnea forumin isille!

Oma sai hienon kirjan lahjaksi.

Kynttilän vien haudalle ja hiljaa kiitän mielessäin.

Omaa isää tuli muistettua kynttilällä jo aiemmin poiketessa. Voisi ehkä sytyttää tänään vielä kotioloissa. Itse en tietääkseni ole kenenkään isä vielä.

Ensimmäinen isänpäivä saamapuolella - kelpaa :ahem:

Olisi lohduttavaa edes tietää, mihin oma isä on haudattu. Vien kynttilän 'yleiseen paikkaan' hautausmaalle.

Itse sain hienon vesiväripiirustuksen vanhemmalta lapselta. Otti tosin heti takaisin ja alkoi tutkimaan tuotostaan.

Pienempi onnitteli leveällä hymyllä ja sen jälkeen pinnistysilmeellä, jonka jälkeen kuului hieno pörisevä ääni ja ilmoille ilmaantui tuju tuoksu.

Onnea kaikille isille!

Täytyy käydä vierailulla oman isän ja papan luona tänään. :ahem:

Niin hellyttävää!

TV-uutisissa oli tietenkin jututettu lapsia, jotka esittelivät tuotoksiaan. Ettäs oli hellyttävä poika, joka näytti piirtämäänsä isän kuvaa.

is_np_iv__is_np_iv__168452b.jpg

Toimittaja kysyi, että onko se isän näköinen. Poika sanoi hieman ärrää murtaen, että mä en vetänyt sitä liian prlikulleen - samanlaisena... :)

Tavallista harmaampana alkoi tämä isänpäivä. Täytyy yrittää pitää itsensä kasassa, kun lapset tulee kohta käymään.

Poika toi aamulla päiväkodissa tekemänsä kortin sekä äidin kanssa hankitun lahjan. Sitten lähdettiin käymään onnittelemassa omaa isääni. Poika ja vaari kun leikkivät niin tulin ajatelleeksi, että täytyy olla kiitollinen ja nöyrä, että asiat näin hyvin. Jaksamisia Balthazarille ja muillekin, joille isänpäivä ei välttämättä ole yhtä iloinen jostain syystä.