Hyvää joulua!

GeGe

Talvihorrostaja
Hyvää Joulua foorumin väelle!
Kiitokset Albert Oilille biisivinkistä, pitääkin virittäytyä joulun tunnelmaan kuuntelemalla Varasteleva joulupukki-albumia :ahem:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Nautinnollista Joulua kaikille foorumisteille.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Eikös Lunssi pääsiäisenä polkassut kanssa sen hyvän vitsin? Menikö se jotenkin että: Oikein mämmirikasta pääsiäistä?:D

Mämmi? Kuka mämmillä voisi rikastua tai olla rikas? No Juha 'Pitkä-Jussi' Juha 'Mietaa' Juha 'Kurikannimipäivien jätti' Mieto. Eikös sillä ole satoja roveita mämmiä pakkasessa?

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Hyvää joulua itse kullekin. Itse tässä juon kaffea ja popsin joulutorttuja, kinkku uunissa viimeistelöityy, ja vaimo nauttii joulun kohokohdasta, katsoo jokavuotista lumiukko- piirrettyä, jota ei jätä yhtenäkään jouluna väliin.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Oikein hyvää Joulua jokaiselle! :ahem:

Joulurauhan julistamista katsoakseni avasin television ja siellä joku naisihminen kiekui Jouluyötä niin kaamean kimeällä äänellä suu ammollaan, että pakko oli laittaa äänet pois.

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Josta tulee mieleen, että olipas mukavata kun joulun järjestelytoimikunta töissä oli päättänyt, että tänäkin vuonna vietetään perinteinen joulun vastaanotto laulaen joululauluja ulkosalla. Että glögimuki kourassa +2 asteessa, navakassa tuulessa, limen, loskan ja jään keskellä hytisin kuuntelemassa kun sekaääninen kuoro joikaa kuinka lunta tulvillaan on raikas talvisää. Koko tilaisuus kesti onneksi vain 10 minuuttia. Ja minä halusin vain kahvia ja joulupuuroa. Jota sain sitten kun päästiin sisätiloihin.

jjv

Arschloch
Josta tulee mieleen, että olipas mukavata kun joulun järjestelytoimikunta töissä oli päättänyt, että tänäkin vuonna vietetään perinteinen joulun vastaanotto laulaen joululauluja ulkosalla. Että glögimuki kourassa +2 asteessa, navakassa tuulessa, limen, loskan ja jään keskellä hytisin kuuntelemassa kun sekaääninen kuoro joikaa kuinka lunta tulvillaan on raikas talvisää. Koko tilaisuus kesti onneksi vain 10 minuuttia. Ja minä halusin vain kahvia ja joulupuuroa. Jota sain sitten kun päästiin sisätiloihin.
Taitaa olla vahvasti naisvaltainen työpaikka? :eek: