Hyvää Syntymäpäivää!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Moreno olisi kyllä ansainnut useampiakin vastaavanlaisia tilanteita, mieluiten vielä toisin päin kuin tuossa.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kova oli myös tämän herran suoritus samassa kilpailussa.



Ja ei, kyseessä ei ole Alesi vaan Aguri Suzuki. :)

Mahtaakohan tuo olla muuten paras japanilaiskuskin sijoitus yksittäisessä kilpailussa? Itse en ainakaan muista muita palkintopallijapseja. Nakajimankin ennätys taisi olla neljäs sija.
 

Hënkka

Guest
Tämän topikin avaaminen on varmaan modeemimiehille yhtä juhlaa... :rolleyes:
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Jacques:
Mahtaakohan tuo olla muuten paras japanilaiskuskin sijoitus yksittäisessä kilpailussa?
Juu on, kukaan muu aasialainen ei ole koskaan päässyt pallille ruiskuttelemaan. Sitäpaitsi Agurihan taisi ajaa jopa kisan nopeimman kierroksen, että ei ollut ihan mikään säkäveto pelkästään.
 

oltzu

Todella hidas
Liittynyt
21.3.2002
Viestit
2170
Sijainti
Oulu
Henkka:
Tämän topikin avaaminen on varmaan modeemimiehille yhtä juhlaa... :rolleyes:
Ei tämä herkkua ole isdn:llä.. Ainakaan sillon ku imutta jotain muuta netistä. :mad:
 

jmt

Senile Member
Liittynyt
1.1.1999
Viestit
2161
Sijainti
Isle of Man
Nonih, nyt pulinat pois ja asiaan!



Tämä mies puhalteli kynttilöitään jo 36 kerran eilen, mutta hidas kun olen taas niin...
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mutta mitähän mahtaa tapahtua kun tämä herran syntymästä tulee maanantaina kuluneeksi 72 vuotta...
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Maurice Trintignant täytti eilen 85 vuotta. On siinä Bernielläkin melkoinen urakka vielä. wink



Hänen 56 vuotis synttärinsä on Lauantaina:



Eli kyseessä on siis Alan Jones. :)
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Ferrari 4ever:
Myöhäiset onnittelut Ayrtonille. Tuo kuski, joka herätti aikanaan niin paljon närkästystä, että ihastusta. Senna omaa niin paljon Schumille ominaisia elementtejä. Tulinen tempperamentti, rohkea ajotyyli ja niin paljon muuta. Niin Sennaa kuin Schumacheriakin on aina moitittu siitä, että he ajoivat paljon paremmalla kalustolla kuin tallikaverinsa (Senna sai paremman auton, kuin mitä Prostilla oli käytettävissään) ja heidän suorituksiaan on painettu alas sääntöjen rajamailla liikkumisesta. Itse arvostan näitä kahta kuskia eniten koko F1:sten historiassa, jonka läpi olen elänyt. Sankareita onko heitä?
Toisin sanoen paljastit juuri, että kannatat ensi sijaisesti kuskeja, ja vasta sitten tallia... Eli nimimerkkisi Ferrari4ever on harhaanjohtava.... wink
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Toistamiseen tänä vuonna Jacques Villeneuve täytti vuosia maanantaina! Tällä kertaa setä ja ikää on tullut kokoon 49 vuotta.



Peter Collinsin syntymästä tuli keskiviikkona kuluneeksi 71 vuotta. :)
 
Ylös