Hyvää tuuria!

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Viime viikonloppuna soitin ystävälleni, jolle minulla oli tuikitärkeää asiaa.
Ensin en moneen kertaan saanut yhtyettä, mutta sitten natsasi ja sain asiani toimitettua. Kun yritin lopettaa puhelua, ei tapahtunutkaan mitään vaan linja pysyi auki.
Lopulta paineltuani nappia ilmaantui ruudulle valikko, jossa oli mm. vaihtoehdot:

- Lopeta nyt
- Lopeta puhelu
- Lopeta kaikki

SIIS KAIKKI!!! Miettikää jos oisin lopettanut KAIKEN, IHAN KAIKEN!!! Tän Foorumin mm.
Oli kyllä hyvää tuuria etten moista vaihtoehtoa rähmäkäpälilläni survonut.

vermula

Well-known member
Oisit vaan lopettanu kaiken, olis tämäkin piina päättyny.

Captain Howdy

Well-known member
Osoittaa jokseenkin vähäistä järjellisyyden säkenöintiä tämä tarina kertojansa puolesta.

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Captain Howdy sanoi:
Osoittaa jokseenkin vähäistä järjellisyyden säkenöintiä tämä tarina kertojansa puolesta.
En pitäisi lausuntoasi 'tarinana', vaikka itse niin näköjään teetkin.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Itselläni oli äsken hyvää tuuria kirjautuessani sähköpostiin: SATUNNAISNUMEROGENERAATTORI oli arponut IP-osoitteeni voittajaksi ja minulla on nyt MAINIOT MAHDOLLISUUDET voittaa uunituoretta tekniikkatavarata kotini pullolleen! AJATELKAA! Näin sitä vaan seilataan onnen kultapaatilla kohti autuaita aikoja.

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Itselläni oli äsken hyvää tuuria kirjautuessani sähköpostiin: SATUNNAISNUMEROGENERAATTORI oli arponut IP-osoitteeni voittajaksi ja minulla on nyt MAINIOT MAHDOLLISUUDET voittaa uunituoretta tekniikkatavarata kotini pullolleen! AJATELKAA! Näin sitä vaan seilataan onnen kultapaatilla kohti autuaita aikoja.
Kolme hurraa-huutoa nigerialaisille!