Luin siloposliinikikkeli burb.En vaan siloposkinikkini burb.
Luin siloposliinikikkeli burb.En vaan siloposkinikkini burb.
Oli jo alunperin tagit väärin. Katsoppa tolerantin viestiä.Niinpä, piti Rääserin virheet korjata silläkin tapaa. Miehen faktat on syvältä persiistä ja edes viestien lainaus ei meinaa onnistua kun niissä on quote-tagit päin vittua. Mut tokihan tuokin on sun mielestä Puuttinin vika.
Homma tyssää aina siihen että olemme viiden postauksen jälkeen toikissa kuin toikissa Vietnamissa.Koko toikki on kyllä yksi keskustelun ja argumentoinnin irvikuva. Lapsille ja lapsenmielisille hyvä esimerkki että miten ei kannata jutella.
Ei toki ainoa laatuaan.
Tämä on se mihin me yhteisönä, minä ja Sinä mukaanlukien, kykenemme.
Itken verta.
Mosse sen alotti! :mad_old:Oli jo alunperin tagit väärin. Katsoppa tolerantin viestiä.
Sun vaktat on jo siinä pisteessä että nyt puututaan kirjoitusasuun. Seuraavaksi varmaan ulkonäköön ja muuhun oleelliseen. Olenkin odottanut milloin ollaan siinä pisteessä.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288743544230.html?pos=ok-trm-uutu
300 kilometrin päässä Pietarista on Venäjän suuri salaisuus: Ihmisiä uhkaillaan ja hakataan
Riippumattomia toimittajia on hakattu ja uhkailtu, kun he ovat yrittäneet tutkia Ukrainassa kuolleiksi väitettyjen venäläissotilaiden tapauksia.
Riippumaton tutkiva journalismi ei ole kokonaan kuollut Venäjältä. Näin voi päätellä tuoreesta raportista, jossa kerrotaan, kuinka Venäjän tämän hetken suurinta salaisuutta tutkivia toimittajia on hakattu tai uhkailtu.
Taustalla ovat epäilyt, että satoja Ukrainassa kuolleita venäläissotilaita on haudattu salaa - jopa nimettöminä ja öisin - ympäri Venäjää. Virallisesti Venäjä ei ole tunnustanut joukkojensa osallistumista Ukrainan sotaan, joten kaikki todisteet asiasta on pyritty peittämään mahdollisimman tehokkaasti.
Sananvapautta ja toimittajien turvallisia työoloja puolustava riippumaton CPJ-järjestö (Committee to Protect Journalists) julkaisi maanantaina venäläisen toimittajan Elena Milashinan raportin, jossa on listattu kuinka aihetta tutkineita toimittajia on ahdisteltu. Todisteena on jopa videomateriaalia.
Kaikki käynnistyi, kun riippumattoman Pskovskaja Gubernija -lehden kustantaja Lev Schlosberg julkaisi elokuussa tietojaan pihkovalaisen 76.
Kaartin laskuvarjodivisioonan sotilaista, joiden olinpaikka oli tuntematon, mutta joiden normaalin asemapaikan hautausmaille oli alkanut ilmestyä tuoreita hautoja. Schlosberg hakattiin myöhemmin sairaalakuntoon.
Pihkova sijaitsee noin 300 kilometriä Pietarista lähellä Viron rajaa.
...
Burb, olet mukava mies niin kestät kuulla tottuuven: minusta on epistä huudella katsomosta että pelaatte väärin. Sun pitäisi itse osallistua peliin ja näyttää esimerkkiä, jos kerran peliä seuraatkin ja pelin säännöt tunnet paremmin kuin nykypelurit.Tämä on se mihin me yhteisönä, minä ja Sinä mukaanlukien, kykenemme.
Itken verta.
Tää on jotenkin aika hauskan oloinen kommentti just sun kirjoittamaksi.Koittasit nyt ite kattoa asioita hieman muunkin väristen lasien läpi - tai jos et käytä värilaseja, niin tutustu hieman lähihistoriaan.
Näinhän se menee. Mulla on aivan samat tsäänssit jauhaa politiikkaa siinä missä teillä jarnaherkimmilläkin. Ja olla mukana vaikuttamassa keskustelun laatuun. Mutta olen valinnut ehkä tietoisesti hassuttelulinjan, tai sitten tiedostamatta. Joko mulla ei ole mitään asiallista sanottavaa tai ehkä olen vain vitunmoinen pelle.Burb, olet mukava mies niin kestät kuulla tottuuven: minusta on epistä huudella katsomosta että pelaatte väärin. Sun pitäisi itse osallistua peliin ja näyttää esimerkkiä, jos kerran peliä seuraatkin ja pelin säännöt tunnet paremmin kuin nykypelurit.
Mutta burbbi se vaan aina hassuttelee ja hassuttelee. Kyllä se sopii, mutta jos toiset ei aina hassuttele ja on vähän välillä otsa rypyssä ja hikikarpalo väpättävässä ylähuulessa, ei sitä pidä sivusta ohjeistaman.
:thumbup:
Juuri näin!Joko mulla ei ole mitään asiallista sanottavaa tai ehkä olen vain vitunmoinen pelle.
Turha käyttää pateja, kun se on kuin merelle huutamista.Näinhän se menee. Mulla on aivan samat tsäänssit jauhaa politiikkaa siinä missä teillä jarnaherkimmilläkin. Ja olla mukana vaikuttamassa keskustelun laatuun. Mutta olen valinnut ehkä tietoisesti hassuttelulinjan, tai sitten tiedostamatta. Joko mulla ei ole mitään asiallista sanottavaa tai ehkä olen vain vitunmoinen pelle.
Oho, pieru.
Hei vitun peelo. Meinasin sanoa homoksi, mutta olis ollu loukkaus niitä vastaan. Missä olen joskus ihannoinut Venäjää?Tmoikkarin ja Anarkisti-Markojirkoilijan ihannemaassa sattuu ja tapahtuu. :thumbup:
Olet ruma.nyt puututaan kirjoitusasuun. Seuraavaksi varmaan ulkonäköön ja muuhun oleelliseen.
Olet oleellinen.Olet ruma.
Kyllä (saa perustella) 6 13,64%
En (saa perustella) 38 86,36%