Hyväksytkö Putinin toimet Ukrainassa

Hyväksytkö Putinin toimet koskien Ukrainaa?

• Äänestäjiä yhteensä
    43
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
Niinpä, piti Rääserin virheet korjata silläkin tapaa. Miehen faktat on syvältä persiistä ja edes viestien lainaus ei meinaa onnistua kun niissä on quote-tagit päin vittua. Mut tokihan tuokin on sun mielestä Puuttinin vika.
Oli jo alunperin tagit väärin. Katsoppa tolerantin viestiä.

Sun vaktat on jo siinä pisteessä että nyt puututaan kirjoitusasuun. Seuraavaksi varmaan ulkonäköön ja muuhun oleelliseen. Olenkin odottanut milloin ollaan siinä pisteessä.

Örfil

Guest
Koko toikki on kyllä yksi keskustelun ja argumentoinnin irvikuva. Lapsille ja lapsenmielisille hyvä esimerkki että miten ei kannata jutella.
Ei toki ainoa laatuaan.
Tämä on se mihin me yhteisönä, minä ja Sinä mukaanlukien, kykenemme.

Itken verta.
Homma tyssää aina siihen että olemme viiden postauksen jälkeen toikissa kuin toikissa Vietnamissa.
On se kumma turistirysä :nope:

McRäkä

Banned
Oli jo alunperin tagit väärin. Katsoppa tolerantin viestiä.

Sun vaktat on jo siinä pisteessä että nyt puututaan kirjoitusasuun. Seuraavaksi varmaan ulkonäköön ja muuhun oleelliseen. Olenkin odottanut milloin ollaan siinä pisteessä.
Mosse sen alotti! :mad_old:

Noh tuota, eihän tässä ketjussa ketään ole nimitelty tai menty henkilökohtaisuuksiin onneksi aiemmin. :rolleyes:

Tolerantti

Well-known member
Te sivistymättömät moukat!

Nuubia 1956. Ambo kavango 1972. Suzuka 1997. Turenki 1984.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Tmoikkarin ja Anarkisti-Markojirkoilijan ihannemaassa sattuu ja tapahtuu. :thumbup:
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288743544230.html?pos=ok-trm-uutu
300 kilometrin päässä Pietarista on Venäjän suuri salaisuus: Ihmisiä uhkaillaan ja hakataan

Riippumattomia toimittajia on hakattu ja uhkailtu, kun he ovat yrittäneet tutkia Ukrainassa kuolleiksi väitettyjen venäläissotilaiden tapauksia.
Riippumaton tutkiva journalismi ei ole kokonaan kuollut Venäjältä. Näin voi päätellä tuoreesta raportista, jossa kerrotaan, kuinka Venäjän tämän hetken suurinta salaisuutta tutkivia toimittajia on hakattu tai uhkailtu.

Taustalla ovat epäilyt, että satoja Ukrainassa kuolleita venäläissotilaita on haudattu salaa - jopa nimettöminä ja öisin - ympäri Venäjää. Virallisesti Venäjä ei ole tunnustanut joukkojensa osallistumista Ukrainan sotaan, joten kaikki todisteet asiasta on pyritty peittämään mahdollisimman tehokkaasti.

Sananvapautta ja toimittajien turvallisia työoloja puolustava riippumaton CPJ-järjestö (Committee to Protect Journalists) julkaisi maanantaina venäläisen toimittajan Elena Milashinan raportin, jossa on listattu kuinka aihetta tutkineita toimittajia on ahdisteltu. Todisteena on jopa videomateriaalia.

Kaikki käynnistyi, kun riippumattoman Pskovskaja Gubernija -lehden kustantaja Lev Schlosberg julkaisi elokuussa tietojaan pihkovalaisen 76.
Kaartin laskuvarjodivisioonan sotilaista, joiden olinpaikka oli tuntematon, mutta joiden normaalin asemapaikan hautausmaille oli alkanut ilmestyä tuoreita hautoja. Schlosberg hakattiin myöhemmin sairaalakuntoon.

Pihkova sijaitsee noin 300 kilometriä Pietarista lähellä Viron rajaa.
...

Örfil

Guest
Tämä on se mihin me yhteisönä, minä ja Sinä mukaanlukien, kykenemme.
Itken verta.
Burb, olet mukava mies niin kestät kuulla tottuuven: minusta on epistä huudella katsomosta että pelaatte väärin. Sun pitäisi itse osallistua peliin ja näyttää esimerkkiä, jos kerran peliä seuraatkin ja pelin säännöt tunnet paremmin kuin nykypelurit.

Mutta burbbi se vaan aina hassuttelee ja hassuttelee. Kyllä se sopii, mutta jos toiset ei aina hassuttele ja on vähän välillä otsa rypyssä ja hikikarpalo väpättävässä ylähuulessa, ei sitä pidä sivusta ohjeistaman.

:thumbup:

burb

.
Burb, olet mukava mies niin kestät kuulla tottuuven: minusta on epistä huudella katsomosta että pelaatte väärin. Sun pitäisi itse osallistua peliin ja näyttää esimerkkiä, jos kerran peliä seuraatkin ja pelin säännöt tunnet paremmin kuin nykypelurit.

Mutta burbbi se vaan aina hassuttelee ja hassuttelee. Kyllä se sopii, mutta jos toiset ei aina hassuttele ja on vähän välillä otsa rypyssä ja hikikarpalo väpättävässä ylähuulessa, ei sitä pidä sivusta ohjeistaman.

:thumbup:
Näinhän se menee. Mulla on aivan samat tsäänssit jauhaa politiikkaa siinä missä teillä jarnaherkimmilläkin. Ja olla mukana vaikuttamassa keskustelun laatuun. Mutta olen valinnut ehkä tietoisesti hassuttelulinjan, tai sitten tiedostamatta. Joko mulla ei ole mitään asiallista sanottavaa tai ehkä olen vain vitunmoinen pelle.

Oho, pieru.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Näinhän se menee. Mulla on aivan samat tsäänssit jauhaa politiikkaa siinä missä teillä jarnaherkimmilläkin. Ja olla mukana vaikuttamassa keskustelun laatuun. Mutta olen valinnut ehkä tietoisesti hassuttelulinjan, tai sitten tiedostamatta. Joko mulla ei ole mitään asiallista sanottavaa tai ehkä olen vain vitunmoinen pelle.

Oho, pieru.
Turha käyttää pateja, kun se on kuin merelle huutamista.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Tmoikkarin ja Anarkisti-Markojirkoilijan ihannemaassa sattuu ja tapahtuu. :thumbup:
Hei vitun peelo. Meinasin sanoa homoksi, mutta olis ollu loukkaus niitä vastaan. Missä olen joskus ihannoinut Venäjää?

Pistäppä linkkiä.

Eli taas etädiagnoisit, ja alat itkeä seuraavaks moderaattoreille kohtaloas tms.. :D:D:D

Ihan uskamaton kyllä on tuo .. mulkukskaan sitä ei voi kehua...

Sitten seuraava vastaus on taas

öglö mögön nomijutskaa. :D

Mut suoritus sekin. Lähes 37000 viestiä paskaa laariin..

ONNEA :thumbup:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.