Hyvät radat nykyisistä vaihtoehdoista

Hyviä ratoja nykyisistä ovat

  • Melbourne Grand Prix Circuit

    Äänet: 41 97,6%
  • Sepang International Circuit

    Äänet: 24 57,1%
  • Bahrain International Circuit

    Äänet: 14 33,3%
  • Shanghai International Circuit

    Äänet: 10 23,8%
  • Circuit de Barcelona-Catalunya

    Äänet: 3 7,1%
  • Circuit de Monaco

    Äänet: 35 83,3%
  • Circuit Gilles Villeneuve

    Äänet: 38 90,5%
  • Red Bull Ring

    Äänet: 31 73,8%
  • Silverstone Circuit

    Äänet: 26 61,9%
  • Hockenheimring

    Äänet: 16 38,1%
  • Hungaroring

    Äänet: 10 23,8%
  • Circuit de Spa-Francorchamps

    Äänet: 39 92,9%
  • Autodromo Nazionale Monza

    Äänet: 34 81,0%
  • Marina Bay Street Circuit

    Äänet: 12 28,6%
  • Suzuka Circuit

    Äänet: 40 95,2%
  • Sochi Autodrom

    Äänet: 3 7,1%
  • Circuit of the Americas

    Äänet: 19 45,2%
  • Autódromo José Carlos Pace

    Äänet: 40 95,2%
  • Yas Marina Circuit

    Äänet: 1 2,4%
  • Kaikki radat huonoja

    Äänet: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    42
  • Äänestys suljettu. .

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Testataas laajennettuja polli-vaihtiksia tällä tavoin.

Millä nykyisistä radoista soisit nähtävän tulevaisuudessakin F1-kilpailuja, eli kuuluvat hyviin ratoihin? Jos rata ei sytytä millään tavoin, niin jättää ruksimatta. Toki voi vihata tasapuolisesti kaikkia ja valita viimeisen vaihtoehdon. Jos haluaa ehdottaa uusia, niin saahan sitä, vapaassa maassa ollaan kuitenkin.

Näytä liitetiedosto 20654
 
Viimeksi muokattu:

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9188
Vaihtoehdoissa olisi ehkä olla Nürburgring, kun se on sentään säännöllinen lisä kalenterissa, eli siellä ajetaan joka toinen vuosi.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18208
Esimerkiksi Austin olisi muuten ihan hyvä rata, mutta eilen taas kattoessa ensin rupesi naurattamaan ja lopulta vähän itkettämään. Onhan se häpeällistä lajille, kun kuskit ajelevat pitkin turva-alueita ja häviävät tunaroinneistaan sen 0,5 sekuntia per leveäksiajo. Ei saatana kun pistää vihaksi. Kattokaa vaikka Grosjeanin seikkailuita kisan lopussa. Kaveri pääsi noitten kaikkien ulosajojensa jälkeen vielä ohi Buttonista.

Ruksasin pollista ne radat, joissa on mielestäin' eniten hiekkaa turva-alueella, eli Melbournen, Red Bull Ringin ja Suzukan. Katuradat nyt taas ovat lähtökohtaisesti kelvottomia kilparatoja.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Esimerkiksi Austin olisi muuten ihan hyvä rata, mutta eilen taas kattoessa ensin rupesi naurattamaan ja lopulta vähän itkettämään. Onhan se häpeällistä lajille, kun kuskit ajelevat pitkin turva-alueita ja häviävät tunaroinneistaan sen 0,5 sekuntia per leveäksiajo. Ei saatana kun pistää vihaksi. Kattokaa vaikka Grosjeanin seikkailuita kisan lopussa. Kaveri pääsi noitten kaikkien ulosajojensa jälkeen vielä ohi Buttonista.

Ruksasin pollista ne radat, joissa on mielestäin' eniten hiekkaa turva-alueella, eli Melbournen, Red Bull Ringin ja Suzukan. Katuradat nyt taas ovat lähtökohtaisesti kelvottomia kilparatoja.
Tässä on nyt joku ristiriita. RBR:hän on kauden ainoa rata missä on turva-alueajeluiden takia niitä aikojakin hylätty.
 

K. August

Well-known member
Liittynyt
25.11.2010
Viestit
2405
Melbourne - Tälläinen puistokaturata on harvinaisempi tapaus, erityisen luonteensa takia jo laken hyväksi.
Monaco - Ei tarjoa parasta kilvanajoa, mutta sarja tarvitsee old-school katuratoja. Erilainen haaste kuin esim. Spa & Suzuka, rankaisee virheistä.
Montreal - Tarjoaa hyvää kilvanajoa, sekä rankaisee virheistä. Plussaa epägeneerisyydestä.
Red Bull Ring - Ei sinällään vaikuta erittäin vaativalta, mutta korkeuseroineen varsin cool.
Silverstone - Osuus vanhasta viimeisestä mutkasta Vale-shikaanin jarrutukseen kerrassaan mahtava.
Spa - Ei tarvitse selityksiä.
Monza - Rata ainoa laatuaan.
Singapore - Uusista katuradoista se puhdasverisin katurata, eikä urbaani moottorirata. Enemmän tälläisiä, vähemmän Sotsheja, Valencioita, Abu Dhabeja...
Suzuka - Ei tarvitse selityksiä.
COTA - Turkin poistuttua, paras uusista radoista. Ykkössektori varsin cool, sellaisia osuuksia moni uusista radoista kaipaisi.
Interlagos - Tuottaa hyviä kisoja, ilmeisen onnistunut rata.
 

Hakkis

Hitain hämäläinen
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
2450
Pudottaisin kalenterista pois
Kiina (fiilis puuttuu) - Korvaus: Bathurst/Phillip Island
Bahrain (fiilis keinotekoinen/puuttuu) - Korvaus: Mont-Tremblant/Donington
Barcelona (aina tylsä) - Korvaus: Vallelunga/Mugello
Hungaroring (aina tylsä ellei sada) - Korvaus: Zandvoort/Brands Hatch
Sochi (Valencian tavoin täysin unettava) - Korvaus: Zolder/Misano
Austin (munaton) - Korvaus: Mid-Ohio/Road America/Watkins Glen
Abu Dhabi (tylsä, fiilis keinotekoinen) - Korvaus: Macau/Pau​

Tiedän kyllä, että korvaavat radat ei sellaisenaan sovi F1:lle. Paitsi jänniä kisoja tuottaa simuissa, joten miksei myös luonnossa. Ja ainakin vapaat harjoitukset ja onboard-videot olisivat kiinnostavampia näillä radoilla.
 

ProjectMaster

Well-known member
Liittynyt
17.12.2013
Viestit
1649
Äänestin aika tiukalla asteikolla hyviksi radoiksi Melbournen, Monacon, Red Bull Ringin, Span, Monzan, Suzukan ja Interlagosin.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5731
Melbourne
Sepang
Bahrain
Monaco
Kanada
Spa
Monza
Suzuka
Austin
Sao Paulo

Ja vaihtoehtojen ulkopuolelta Nurburgring

Monaco ja Monza olisivat voineet jäädä pois listalta ilman ratojen legendaarisuutta.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Lähdin enemmän siitä, että jätin mielestäni huonommat radat ruksaamatta. Barcelona olisi ensimmäinen häätökäskyn saava.

Melbournesta sanoisin, että loppukaudesta olisi luultavasti huomattavati tylsempi. Paikka kauden avauksena lisää kisan tapahtumia ja katsojien mielenkiintoa kummasti. Vaikka paikalla oma persoonanasakin kyllä on.
 
Ylös