burb
.
Kuukauven lunssa, saatana
Captain Howdyn uusi nimimerkki olkoon Maziz.
Kuukauven lunssa, saatana
Captain Howdyn uusi nimimerkki olkoon Maziz.
Mercedeksen Nico Rosberg lähetti sunnuntain Abu Dhabin GP:n jälkeisessä lehdistötilaisuudessa terveisiä Suomeen.
– Minulla on myös Suomen passi. Toivottavasti kaikki Suomessa minua tukeneet ovat myös erittäin iloisia. Se olisi hienoa. Kiitos kaikille Suomessa tuestanne, Rosberg kiitteli.
Rosbergin isä Keke on Suomen historian ensimmäinen F1-mestari vuodelta 1982.
– Olen osaksi suomalainen ja tulen aina olemaan. Olen erittäin ylpeä siitä, Nico sanoi.
Mä paranin masennuksesta. Päätin, etten jaksa paria päivää pidempään kärsiä siitä. En ymmärrä heitä, jotka antavat masennuksen vaivata kuukausia ja jopa vuosia. Eihän se kannata ollenkaan.
Sä sit päätit postata facebook -privoja tänne forumille kysymättä toiselta osapuolelta eli minulta asiasta. Eli mä saan kanssa laittaa sun FB -päivityksiä ja postauksia tänne forumille kysymättä sulta asiasta.
Sä sit päätit postata facebook -privoja tänne forumille kysymättä toiselta osapuolelta eli minulta asiasta. Eli mä saan kanssa laittaa sun FB -päivityksiä ja postauksia tänne forumille kysymättä sulta asiasta.
Mielestäni toisen forumistin FB juttujen tänne postaamisesta pitäisi antaa bannia ja toistuessaan antaa ikibanni.
On päivänselvää että näitä kahta mestaa ei sekoiteta ilman kenenkään lupaa toisiinsa.
Eli siis en saakaanko postata niitä sun nakukuvia tänne näin??