Hyviä syitä masentua

Örfil

Guest
Ehkäpä Maziksen sijaan Lunssala-nikki olisi parempi? Onhan tuo jo pitkään kestänyt.
Ei sekoitu Lunssilaan niin helposti.

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
http://www.iltasanomat.fi/formula1/art-2000004884479.html

Mercedeksen Nico Rosberg lähetti sunnuntain Abu Dhabin GP:n jälkeisessä lehdistötilaisuudessa terveisiä Suomeen.

– Minulla on myös Suomen passi. Toivottavasti kaikki Suomessa minua tukeneet ovat myös erittäin iloisia. Se olisi hienoa. Kiitos kaikille Suomessa tuestanne, Rosberg kiitteli.

Rosbergin isä Keke on Suomen historian ensimmäinen F1-mestari vuodelta 1982.

Olen osaksi suomalainen ja tulen aina olemaan. Olen erittäin ylpeä siitä, Nico sanoi.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Ja kyllähän me täällä Suomessa Nisoa kannattaneet ollaan HYVIN ILOISIA.:ahem::ahem::ahem:

'SUOMI ON UUSI MAAILMANMESTARI, HEI, MAAILMANMESTARI, HEI......'

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Mä paranin masennuksesta. Päätin, etten jaksa paria päivää pidempään kärsiä siitä. En ymmärrä heitä, jotka antavat masennuksen vaivata kuukausia ja jopa vuosia. Eihän se kannata ollenkaan.
Ei muuta kun masennuksesta kärsivien henkilöiden luokse tätä sanomaa levittämään, niin eivätpä kärsi siitä enää lain.

Joni

Well-known member
Ei kantsi Renee masennusta parantaa ryyppäämisellä. Onneksi pääset kohta töihin niin arkiryyppäily ainakin loppuu!

Viimeksi muokattu:

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Sä sit päätit postata facebook -privoja tänne forumille kysymättä toiselta osapuolelta eli minulta asiasta. Eli mä saan kanssa laittaa sun FB -päivityksiä ja postauksia tänne forumille kysymättä sulta asiasta.

Joni

Well-known member
Sä sit päätit postata facebook -privoja tänne forumille kysymättä toiselta osapuolelta eli minulta asiasta. Eli mä saan kanssa laittaa sun FB -päivityksiä ja postauksia tänne forumille kysymättä sulta asiasta.
No anteeksi poistin tuon kuvan nyt tuosta keskustelusta. Onnea synttäreistä. :)

Örfil

Guest
Mielestäni toisen forumistin FB juttujen tänne postaamisesta pitäisi antaa bannia ja toistuessaan antaa ikibanni.

On päivänselvää että näitä kahta mestaa ei sekoiteta ilman kenenkään lupaa toisiinsa.

Joni

Well-known member
Mielestäni toisen forumistin FB juttujen tänne postaamisesta pitäisi antaa bannia ja toistuessaan antaa ikibanni.

On päivänselvää että näitä kahta mestaa ei sekoiteta ilman kenenkään lupaa toisiinsa.
Totta tuo. Quotaamasi henkilö kyllä oli aikeissa postata mun juttuja ellen olisi erikseen sanonut ettei missään nimessä tänne saa laittaa mitään mutta hänellä oli kova hinku laittaa niitä tänne. Noh tiedetään nyt jatkosssa ettei kumpikaan postaile tänne jatkossa ilman lupaa mitään ilman toiselta kysymistä. Eräs toinen jo keväällä juoruili mun instajutuista ja facejutuista tänne ilman lupaani niin pitihän se laittaa estoon tyyppi kummastakin sen jälkeen. Tiedän tunteen.

Mutta tosiaan kuva poistettu ja kaikki hyvin nyt. Jatketaan.

Dallaran urkuri

Well-known member
Mielensä pahoittaminen uutisista ok mutta että terveys reistailee. Suosittelen kuplan eristämistä.