I´ll be watching you (tuun kellottamaan sua)

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
On niin naisellisen kapeat ranteet ettei oikein kellot edes sovi mulle.
Pirä paikkaansa. Osta kello multa; viininpunainen Raymond Weil Othello. Timangeja ja gimallusta. Oli tosi jepjep kasarilla Matiniquen tipukeltaisen bleiserin kanssa. Vähän käytetty - runsaat kakskyt vuotta odotellu kaapissa aikoja "parempia". Pikkunen ja söpö. Tarjoa...

FO110K

Banned
parikin kelloa löytyy em. valmistajalta... kello on yleensä ranteessa aina kun kotoa lähtee,
kotosalla harvemmin tulee pidettyä....

2001 Link Chrono

2007 Carrera Chrono

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Joku taskunauris ollut viimeks käytössä. Siitäkin on jo joitain vuosia.
Rannekellot on kyllä varsin rumia. Ikinä tykännyt sellaista pitää kädessä. Naisilla rannekello on monesti varsin jees, jos on sellanen muutenkin hyvä kokonaisuus. Ikäänku koruna.

Kelloja on nykyään muutenkin niin paljon julkisilla paikoilla ja kotonakin, ettei kovin usein tarvitse kännykkää taskusta kaivella. Kännykästä siis katson, jos ei näkökentässä oo muuta kelloa just silloin.

jjv

Arschloch
Mulla liittyy rannekellooni sellainen jo kouluajoilta lähtöisin oleva pinttynyt tapa, että rannekelloni on aina minuutin etuajassa. Tarkistan sen aina silloin tällöin, että se on sekunnilleen minuutin etuajassa. Silloin, kun on kiire johonkin ja "pitäis olla jo", on jotenkin lohdullista muistaa, että "ainii, onhan mulla vielä minuutti". Toisaalta töissä pääsee kahvitauolle minuutin aikaisemmin: "Mun kello on jo!"

Alunperin tuo taisi kuitenkin lähteä siitä, että edellinen kelloni edisti ja totuin siihen.

Nurtsi

Registered Loser
Kelloa pidän yllä aamuin öin. Riisun sen ainoastaan erikoistapauksissa ja peseytyessä. Ilman rannekelloa tulee jotenkin alaston ja turvaton olo.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Minulla on kymmeniä rannekelloja enkä niistä pysty valitsemaan yhtä esiteltäväksi.

Viime kesänä lapsuuskotini myyntipäivänä sain yllättävän lahjan - juuri minulle tehdyn kellon (ei rannekello). Kellotauluun oli maalattu lapsuuskotini. Se hetki ei unohdu koskaan.

jjv

Arschloch
Jos puku on oikean kokoinen ja rannekello siinä kohtaa kuin pitäisi niin eihän se kello näy edes kätellessä. Villisti voittomaalia tuulettaessa toki näkyy

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta

edit. On näköjään päiväys päin honkia kellossa, mutta eipä sillä nyt niin tarkkaa ole.

Aisla

högt över molnen
Sijainti
play//repeat
Enpä oo vuosiin käyttänyt rannekelloa. Varmaan joskus lukioaikoina viimeksi, kun vielä piti olla ajoissa paikalla. Sen jälkeen ei oo ollu niin tarkkaa.:rolleyes:
Puhelimesta näkee ajan tarvittaessa, lisäksi töitä tehdessä kellosta on enemmän haittaa kuin hyötyä. Tarttuu kiinni kaikkeen ja kolhiintuu.

On niin naisellisen kapeat ranteet ettei oikein kellot edes sovi mulle.
Niin ja tietysti tämä.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Minkähän malliset ranteet mulla sitten on, kun kello pysyy ihan hyvin... Tosin naisten malli.

Olen rannekelloriippuvainen. Ei puhelimella pärjää. Ahistaa aina kun patterit on loppu.