Idols

Jape

Well-known member
PohjanAkka:
Tuo isä-Pakarinen on varsinainen linssilude, vaikka eihän se tietysti sen vika ole. :mad:
Onhan se osittain sen vika...mitäs meni bauttia rallaa 23 vuotta sitten keittämään niin rokkaavat liemet :rolleyes:

Kyll maar isukki ylpeä ty(t)östään voikin olla noiden esitysten perusteella.

<small>[ 09-01-2004, 23:10: Message edited by: Jape ]</small>

Observer

Well-known member
Koskaan en oo Idolsissa äänestänyt enkä äänestä! (Maitoo juon silti)

jenan

Kääkkä
Höhö, kuulin että joku kaverin kaveri [mies siis] olisi joskus seurustellut Antin kanssa. Olen siis melkein sukua julkkikselle. :rolleyes:

Mää en kyllä ymmärrä miten Hanna "kaunistui kisan edetessä". Mun mielestä oli kauneimmillaan niissä ihan ekoissa karsinnoissa. [Ja se versio Britneyn Strongerista oli varsin kamala.]

Mutta juu. Ok.

Archie

Well-known member
Kisalle löytyi kaikilla mittareilla juuri oikea voittaja. Onnea Hannalle! Sanoin muuten vaimolle Idolsin alkukarsintojen jälkeen, että se Pakarinen voittaa.. Taidan olla ihan väärällä alalla.

mmjj

Tavallinen katsoja
Sijainti
Helsinki
JOC:
Ja Antti "homohintti" Tuisku yritti...
Hei hei hei, ei tuo ole hänen virallinen haukkumanimensä. :mad: Se on Hintti Huisku. Ja copyraitit siitä kuuluu mulle.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
No niin, tämäkin vielä... :rolleyes:
Voittaja-Hanna sai taustatukea myös demareilta

Tunteet ennen viimeistä Idols-finaalia kävivät niin kuumina, että äänten kalastelussa käytettiin puoluepolitiikkaa. Demareita kehotettiin äänestämään kisan voittanutta Hannaa.
Onneksi ei ole haju-tv:tä :mad:
Isä tunnusti eilen illalla olleensa tietoinen värväyskampanjasta.

- Mutta en minä sitä keksinyt. Tarkistin vain, että faktat ovat kunnossa, tyttärensä puolesta koko viikon panikoinut isä myönsi.

- Tämä on ollut kauheampaa kuin olisi uskonut. Olen ollut ihan paskat housussa. Mutta älä laita sitä lehteen, isä veisteli.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Oli muuten uskomattoman huono se kappale, jonka molempien piti laulaa. yuck

vermula

Well-known member
VR:
Janin laulun aikana ajattelin samaa, mutta Hanna toi siihenkin lauluun vähän väriä, ei kuulostanu niin rusulliselta :)

JOC

tavallinen virtanen
Ärsyttävä, ja vähän huonokin se kappale oli, mutta alkoipa heti soida päässää kolmen kuuntelukerran jälkeen. Ton sossujen kampanjan jälkeen en yhtään ihmettele Hannan voittoa, vaikka sille se eittämättä kuuluukin.

<small>[ 10-01-2004, 12:02: Message edited by: JOC ]</small>

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
No huhhuh? Oikeus on voittanut taas!

Onneks tuosta pullamössöpojusta ei tullut voittajaa! Ei ole mies polossa mitään karismaa "Pop-Idoliksi"!

Ja sitten vielä onneton suomen kansa ihmettelee miksi ei menestytä musiikillisesti muualla kuin saksassa ja ruotsissa?

Jos tuollaset sällit meinaa voittaa ns. Idoli-kisan, niin on turha kuvitella menestystä millään "tasokkaammalla" saralla!

Onneksi kuitenkin loppu hyvin kaikki hyvin! Vaikka joutuukin kärsimään tästä pula-ajan pullamössöpojun onnettomasta muusikon uran aiheuttamasta shokista, kun se pahuksen ura silläkin vielä jatkuu! :(

Kaveriparan surkuhupaisaa imagoa yritettiin hieman lopussa vielä pönkittää tuolla onnettomalla ryyppyreissulla?!? No voi ihmettä, eipä kukaan tajunnu moista!?! :rolleyes:

<small>[ 10-01-2004, 12:06: Message edited by: Misa1 ]</small>

Wit?

vermula:
VR:
Janin laulun aikana ajattelin samaa, mutta Hanna toi siihenkin lauluun vähän väriä, ei kuulostanu niin rusulliselta :)
Täsmälleen samaa mieltä! Voiton jo ratkettua Hanna pistettiin heti laulamaan, jolloin ensimmäiset puoli minuuttia meni päin persettä... :rolleyes: Olihan muuten mahtava tunnelma, kun Hanna loppuun vetäisi tuon "Tulin voittamaan" ja kaikki finalistit nousivat lavalle..

Mutta *glup*, loppujen lopuksi olen aivan sanaton!

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Yhtään kuvaa sellaisenaan tai muokattuna EI SAA käyttää omilla www-sivuilla tai muissakaan julkisissa paikoissa. Omalle koneelle saa kuvia ottaa. Jos tahdot tehdä esim. taustakuvan tai jotain muuta missä käyttäisit kuviani niin niitä voit lähettää myös minulle niin laitan parhaat esille muidenkin iloksi. Mutta niitäkään et voi laittaa omille sivuillesi!
Sanoo Hanna sivuillaan.

Wit?

Tósé ®:
Sanoo Hanna sivuillaan.
Eihän nuo ole viralliset Hannan sivut, vaan fanisivut!

<small>[ 10-01-2004, 22:45: Message edited by: yoshi ]</small>