Ilmankos se ei mitään vastannu ite, vaikka sille esitetiin vaikka kuinka monta kysymystä (ainakin kolme).yoshi:
Eihän nuo ole viralliset Hannan sivut, vaan fanisivut!Tósé ®:
Sanoo Hanna sivuillaan.
Ilmankos se ei mitään vastannu ite, vaikka sille esitetiin vaikka kuinka monta kysymystä (ainakin kolme).yoshi:
Sanoo Hanna sivuillaan.
Sivujen ylläpitäjä on muuten Antt... eiku siis sama henkilö, joka ottaa Maikkarille "Kulissien takana"-Idols-kuvat! eek!Tósé ®:
Sanoo Hanna sivuillaan.
Juuripa näin!Juskanen:
Ok, sopii mulle; Hannasta pop-idoli ja Janista muusikko/laulaja. ... Ei voi mittään, mutta tuo Hanna-akan rääkyminen aiheuttaa mulla tn. ... oikea käsi irtoaa ratista ja painaa radion kanavanvaihto-nappia. Jania sen sijaan vois jopa kuunnellakin.
En ymmärrä tuollasta että häviäjä onkin se suurempi voittaja! Hanna on voittaja, piru vie!!Anna:
no oli se kyllä loppujen lopuks hyvä ettei Jani voittanu! Jos voittajan pitää laulaa tuommosta aikakone kekkuilua niin voi voi sentään... Aloin jo siinä Hannan laulaesa toivoa ettei Jani voita ( vaikka oon siis Janin puolella).. Nyt tämä Wickholm voi tehä omaa musiikkia eikä sitä piä istuttaa jonku muun muovaamaan muottiin..! Näin tässä pitikin käydä! Janista kuulemme varmasti vielä paljon!!
Kateellisia ovat piru vieAce17:
Miksi forumin naispuoliset henkilöt dissaavat Hannaa?
Paitsi että tuosta oli juttua jo etukäteen kun veikkailtiin Antin voittavan, että siis Hanna ja Jani sais tehdä sitten vapaammin oman tyylistä musiikkia.vermula:
En ymmärrä tuollasta että häviäjä onkin se suurempi voittaja! Hanna on voittaja, piru vie!!Anna:
no oli se kyllä loppujen lopuks hyvä ettei Jani voittanu! Jos voittajan pitää laulaa tuommosta aikakone kekkuilua niin voi voi sentään... Aloin jo siinä Hannan laulaesa toivoa ettei Jani voita ( vaikka oon siis Janin puolella).. Nyt tämä Wickholm voi tehä omaa musiikkia eikä sitä piä istuttaa jonku muun muovaamaan muottiin..! Näin tässä pitikin käydä! Janista kuulemme varmasti vielä paljon!!
Ei onnistu tuollanen säälipisteiden ja sympatian jako näin jälkikäteen, hähähähää!!!
Samaa mielta.PohjanAkka:
Juuripa näin!Juskanen:
Ok, sopii mulle; Hannasta pop-idoli ja Janista muusikko/laulaja. ... Ei voi mittään, mutta tuo Hanna-akan rääkyminen aiheuttaa mulla tn. ... oikea käsi irtoaa ratista ja painaa radion kanavanvaihto-nappia. Jania sen sijaan vois jopa kuunnellakin.
Nimenomaan näin!yoshi:
Luuletteko tosiaan, että tulevan idolin kappaleet oli väsätty jo ennen kisan ratkeamista, ja voittaja - oli hän sitten Hanna, Jani tai vaikka Antti - lauleskelisi kiltisti noita biisejä?
Ei siellä BMG:llä ihan tyhmiä olla: tarkoitus on tietysti myydä niin paljon levyjä kuin mahdollista. Tottakai ensin katsotaan kuka voittaa, pohditaan voittajalle sopivaa tyyliä ja sitten vasta aletaan väsäämään tälle biisejä. "Tulin voittamaan" oli tietysti poikkeus, joka soveltuu vähän kaikentyyppisille laulajille...
Mistä?vermula:
Kateellisia ovat piru vieAce17:
En mä ainakaan mitään dissannu Hannaa...! Mää vaan sanoin oman mielipiteen! mikä muuten pitää sitte paikkansa..Ace17:
Hanna rääkyy, just joo ja minä olen jeesus kristusJuskanen:
Ok, sopii mulle; Hannasta pop-idoli ja Janista muusikko/laulaja. Juujuu, satuin näkemään sen jonkun alkukarsinnan, jossa Jani oli, ja se oli mun mielestä jo silloin tosi hyvä. Ei voi mittään, mutta tuo Hanna-akan rääkyminen aiheuttaa mulla tn. saman refleksin kuin M.Vilkkumaa: oikea käsi irtoaa ratista ja painaa radion kanavanvaihto-nappia. Jania sen sijaan vois jopa kuunnellakin.