Idols

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Ok, sopii mulle; Hannasta pop-idoli ja Janista muusikko/laulaja. Juujuu, satuin näkemään sen jonkun alkukarsinnan, jossa Jani oli, ja se oli mun mielestä jo silloin tosi hyvä. Ei voi mittään, mutta tuo Hanna-akan rääkyminen aiheuttaa mulla tn. saman refleksin kuin M.Vilkkumaa: oikea käsi irtoaa ratista ja painaa radion kanavanvaihto-nappia. Jania sen sijaan vois jopa kuunnellakin.

Anna

Well-known member
no oli se kyllä loppujen lopuks hyvä ettei Jani voittanu! Jos voittajan pitää laulaa tuommosta aikakone kekkuilua niin voi voi sentään... Aloin jo siinä Hannan laulaesa toivoa ettei Jani voita ( vaikka oon siis Janin puolella).. Nyt tämä Wickholm voi tehä omaa musiikkia eikä sitä piä istuttaa jonku muun muovaamaan muottiin..! Näin tässä pitikin käydä! Janista kuulemme varmasti vielä paljon!!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Juskanen:
Ok, sopii mulle; Hannasta pop-idoli ja Janista muusikko/laulaja. ... Ei voi mittään, mutta tuo Hanna-akan rääkyminen aiheuttaa mulla tn. ... oikea käsi irtoaa ratista ja painaa radion kanavanvaihto-nappia. Jania sen sijaan vois jopa kuunnellakin.
Juuripa näin!

Wit?

Hanna on muuten aivan eri luokkaa Idols-levyllä verrattuna muihin naisfinalisteihin!

Ace17

Acenteella
Miksi forumin naispuoliset henkilöt dissaavat Hannaa?

vermula

Well-known member
Anna:
no oli se kyllä loppujen lopuks hyvä ettei Jani voittanu! Jos voittajan pitää laulaa tuommosta aikakone kekkuilua niin voi voi sentään... Aloin jo siinä Hannan laulaesa toivoa ettei Jani voita ( vaikka oon siis Janin puolella).. Nyt tämä Wickholm voi tehä omaa musiikkia eikä sitä piä istuttaa jonku muun muovaamaan muottiin..! Näin tässä pitikin käydä! Janista kuulemme varmasti vielä paljon!!
En ymmärrä tuollasta että häviäjä onkin se suurempi voittaja! Hanna on voittaja, piru vie!! :mad:

Ei onnistu tuollanen säälipisteiden ja sympatian jako näin jälkikäteen, hähähähää!!! :D

Wit?

Luuletteko tosiaan, että tulevan idolin kappaleet oli väsätty jo ennen kisan ratkeamista, ja voittaja - oli hän sitten Hanna, Jani tai vaikka Antti - lauleskelisi kiltisti noita biisejä?

Ei siellä BMG:llä ihan tyhmiä olla: tarkoitus on tietysti myydä niin paljon levyjä kuin mahdollista. Tottakai ensin katsotaan kuka voittaa, pohditaan voittajalle sopivaa tyyliä ja sitten vasta aletaan väsäämään tälle biisejä. "Tulin voittamaan" oli tietysti poikkeus, joka soveltuu vähän kaikentyyppisille laulajille...

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
vermula:
Anna:
En ymmärrä tuollasta että häviäjä onkin se suurempi voittaja! Hanna on voittaja, piru vie!! :mad:

Ei onnistu tuollanen säälipisteiden ja sympatian jako näin jälkikäteen, hähähähää!!! :D
Paitsi että tuosta oli juttua jo etukäteen kun veikkailtiin Antin voittavan, että siis Hanna ja Jani sais tehdä sitten vapaammin oman tyylistä musiikkia.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
PohjanAkka:
Juskanen:
Ok, sopii mulle; Hannasta pop-idoli ja Janista muusikko/laulaja. ... Ei voi mittään, mutta tuo Hanna-akan rääkyminen aiheuttaa mulla tn. ... oikea käsi irtoaa ratista ja painaa radion kanavanvaihto-nappia. Jania sen sijaan vois jopa kuunnellakin.
Juuripa näin!
Samaa mielta.

Tulevaisuuden levymyynnit vasta kertovat kumpi on muusikko ja kumpi vaan hetken huumaa... :rolleyes:

(myos miehet eivat valttamatta pida Hannaa parhaana, vaikkakin han paransi otetta tuohon finaaliin.)

vermula

Well-known member
yoshi:
Luuletteko tosiaan, että tulevan idolin kappaleet oli väsätty jo ennen kisan ratkeamista, ja voittaja - oli hän sitten Hanna, Jani tai vaikka Antti - lauleskelisi kiltisti noita biisejä?

Ei siellä BMG:llä ihan tyhmiä olla: tarkoitus on tietysti myydä niin paljon levyjä kuin mahdollista. Tottakai ensin katsotaan kuka voittaa, pohditaan voittajalle sopivaa tyyliä ja sitten vasta aletaan väsäämään tälle biisejä. "Tulin voittamaan" oli tietysti poikkeus, joka soveltuu vähän kaikentyyppisille laulajille...
Nimenomaan näin!

Anna

Well-known member
Ace17:
Miksi forumin naispuoliset henkilöt dissaavat Hannaa?
En mä ainakaan mitään dissannu Hannaa...! Mää vaan sanoin oman mielipiteen! mikä muuten pitää sitte paikkansa..

Mikko_A

Työtön.
Juskanen:
Ok, sopii mulle; Hannasta pop-idoli ja Janista muusikko/laulaja. Juujuu, satuin näkemään sen jonkun alkukarsinnan, jossa Jani oli, ja se oli mun mielestä jo silloin tosi hyvä. Ei voi mittään, mutta tuo Hanna-akan rääkyminen aiheuttaa mulla tn. saman refleksin kuin M.Vilkkumaa: oikea käsi irtoaa ratista ja painaa radion kanavanvaihto-nappia. Jania sen sijaan vois jopa kuunnellakin.
Hanna rääkyy, just joo ja minä olen jeesus kristus :D :D

Aikun ihanan machosti forumin naiset täällä mollaa Hannaa. Onhan se niin kurjaa, jos pojat jostain tykkää. wink

Wit?

Muuten, ei ole Hannan esiintyminen haastatteluissa sun muissa vielä ihan idolilta vaadittavalla tasolla... Tähänkin on tulossa varmasti kohennusta aivan lähiaikoina, joutuuhan Hanna melkoiseen mediapyöritykseen.

"Mie vaa oon..."

Onhan se tietysti söpöä... :)

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Juu, ja voisivat kuvaajat sen verran huolehtia, että vaatteet olisivat kunnolla päällä. Nyt idolilla oli pusero luiskahtanut pois toiselta olkapäältä ja näin juuri flunssan kokeneena tuli mieleen, että tyttöhän voi vilustua ja ääni voi kärsiä.

Muutenkin tuli mieleen, että kuuluukohan idolin asemaan nyt se, että pitää muulloinkin kuin esiintyessään olla seksysti olka paljaana? Mitäs jos Jani olisi voittanut - olisiko pitänyt olka paljastaa :D Miehiset ja naiselliset viehätysvelvoitteet ovat erilaiset.