Olga
.
Hannahan on poikkeava! eek! Kukaan muu ei tuollaista tee! doubtful
Onpas soma simasuu!Pirita T. Maunula:
![]()
eek!Olga:
Hannahan on poikkeava! eek! Kukaan muu ei tuollaista tee! doubtful
Minä meinasin jättää koko bändin rauhaan tämän Miss K. jutun myötä. Noh, pitää ensin odottaa minkälaista materiaalia saavat kasaan.Pirita T. Maunula:
Voi olla, että joudun diggailemaan jatkossa myös Stratovariusta tämän Miss K. -jutun myötä. Olen kyllä ennenkin tykännyt Stratovariuksesta.
Oli jo viime vaaleissa ehdokkaana ja sai 80 ääntä. Varajäsen valtuustossa ja jäsenenä Vapaa-ajanlautakunnassa. Joten siinä mielessä ei ole PSn ja Kepun linjoilla.Observer:
Demaritkin lähtevät siis näille perussuomalaisten ja kepulaisten epätoivoisille linjoille.PohjanAkka:
Huomenta Suomen mukaan SDP on pyytänyt Hanna Pakarista kunnallisvaaliehdokkaaksi. Just!![]()
Joo, typerä ilme molemmissa 2 kuvassa jotka olen nähnyt - jotenkin luonnoton irvistys.300 SLR:
Huoh, huikea "katu-uskottavuus" lookki tuolla Miss K:lla. Kyllä nyt pikkupojat on innoissaan. Kaikkea sitä näkee kun "Vanhaksi" elää.
Oli muuten Janistakin! Aivan ensimmäisissä ohjelmissa, kamera luuhas sen mukana päivän tai jotain. Ja Antin mukana tulivat Rovaniemeltä, Hannaa en muista. (En myönnä julkisesti seuranneeni kovin tarkkaan) Onkohan tässä jotain takana...? doubtfulWiller:
Mielenkiintoinen sattuma oli, että kolmesta viimeisestä finalistista Antti ja Hanna sai oman esittelyn alkukarsinnoissa (esiteltiin kotia, työpaikkaa jne..).
Siis jos yrittäjiä on esim. 1000 ja esittely tehdään 20 henkilön osalta - 2 prosenttia, niin millä todennäköisyydellä kaksi noista kahdestakymmenestä on 3 viimeisen joukossa? Sattumaako?
tuo ilme ja olemus on hieman kuin vääntäisi skeidaa urakalla eikä kuitenkaan mitään meinaa tulla.Pirita T. Maunula:
![]()
Mä ajattelin antaa niille mahdollisuuden.osteri:
Minä meinasin jättää koko bändin rauhaan tämän Miss K. jutun myötä. Noh, pitää ensin odottaa minkälaista materiaalia saavat kasaan.Pirita T. Maunula:
Voi olla, että joudun diggailemaan jatkossa myös Stratovariusta tämän Miss K. -jutun myötä. Olen kyllä ennenkin tykännyt Stratovariuksesta.
Eiköhän se ole ihan luonnollista, että kaikki mikä muuttuu niin sitä arvotellaanE. Tuhero:
Täällä taas tuomitaan stratovarius vaikkei yhtään uuden kokoonpanon tahtia olla kuultu.
Minä en ainakaan tuominnut.E. Tuhero:
Täällä taas tuomitaan stratovarius vaikkei yhtään uuden kokoonpanon tahtia olla kuultu.
Mikä tuossa on että kaikki pitävät naissolistin mukaantuloa nightwishien tekemisenä, tai varmana keinona rahastaa..
Naissolisteja on ollut ja tulee olemaan..
(Naissolisti hevipändissä EI OLE kiteeläinen keksintö...)
Ja jos tytön ääni sopii musiikkiin niin mikä jottei, kaunis hän on ainakin,vaikka kuvat onkin tehty typeriksi. Liekö Tolkilla taas hevi-idiooteille vittuilu mielessä.
Aurora K:n nähneet vannovat missin olevan hyvä, mutta toisaalta bändin klipeissä ääni kuulostaa suht rumalta.
Hmm... tytön motto on "Pissaa ja kakkaa housuun pakkaa!" Ja suosikkilinkeissä on jippiin pasimaailma....