Idols

Archie

Well-known member
Mielenkiintoinen sattuma oli, että kolmesta viimeisestä finalistista Antti ja Hanna sai oman esittelyn alkukarsinnoissa (esiteltiin kotia, työpaikkaa jne..).

Siis jos yrittäjiä on esim. 1000 ja esittely tehdään 20 henkilön osalta - 2 prosenttia, niin millä todennäköisyydellä kaksi noista kahdestakymmenestä on 3 viimeisen joukossa? Sattumaako?

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Jättäisivät jo nuo Idolit rauhaan. He ovat kokemattomia tuossa mediapelissä ja tuskin Idols-ohjelmaan mitään median käsittelykurssia kuului.

En minä ainakaan enää jaksa lukea niistä mistään lehdestä yhtään mitään. Pelkkiä harrastelijoita julkkuina kaikki Idolit!

72

Well-known member
Vaan onko tässä uudi idoli? Stratovarius teki Nightwishit ja otti solistikseen naisen. Tämä mimmi on 30-vuotias Miss K. ja on riihimäkeläinen. Ääniala on yli 3 oktaavia. Hänellä on Suomen mestaruus rytmisessä liikunnassa ja lavoilla tullaan näkemään varsinaista akrobatiaa. Stratovarius sanoi, ettei heidän uudessa musiikissaan ole kysymys NW-tyylistä.

Voi olla, että joudun diggailemaan jatkossa myös Stratovariusta tämän Miss K. -jutun myötä. Olen kyllä ennenkin tykännyt Stratovariuksesta.

Emmagaalasta sen verran, että toivottavasti ulkomaisen parhaan bändin palkinnon saa EvaneScence, ja peukut pystyssä Nightwishille, että voittavat dvd-sarjan.

<small>[ 16-01-2004, 07:14: Message edited by: Pirita T. Maunula ]</small>

300 SLR

Well-known member
Sijainti
Oulu
Huoh, huikea "katu-uskottavuus" lookki tuolla Miss K:lla. Kyllä nyt pikkupojat on innoissaan. Kaikkea sitä näkee kun "Vanhaksi" elää.

osteri

ZX-10R
Sijainti
SLN
Pirita T. Maunula:
Voi olla, että joudun diggailemaan jatkossa myös Stratovariusta tämän Miss K. -jutun myötä. Olen kyllä ennenkin tykännyt Stratovariuksesta.
Minä meinasin jättää koko bändin rauhaan tämän Miss K. jutun myötä. Noh, pitää ensin odottaa minkälaista materiaalia saavat kasaan.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Observer:
PohjanAkka:
Huomenta Suomen mukaan SDP on pyytänyt Hanna Pakarista kunnallisvaaliehdokkaaksi. Just!
Demaritkin lähtevät siis näille perussuomalaisten ja kepulaisten epätoivoisille linjoille. :rolleyes:
Oli jo viime vaaleissa ehdokkaana ja sai 80 ääntä. Varajäsen valtuustossa ja jäsenenä Vapaa-ajanlautakunnassa. Joten siinä mielessä ei ole PSn ja Kepun linjoilla.

Aikoo erota lukemani mukaan luottamustoimista, mikä onkin oikein, jos ei aika riitä. (Linda Lampenius ja poissaolot toim.huom)

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
300 SLR:
Huoh, huikea "katu-uskottavuus" lookki tuolla Miss K:lla. Kyllä nyt pikkupojat on innoissaan. Kaikkea sitä näkee kun "Vanhaksi" elää.
Joo, typerä ilme molemmissa 2 kuvassa jotka olen nähnyt - jotenkin luonnoton irvistys.

Absolut

Private member
Willer:
Mielenkiintoinen sattuma oli, että kolmesta viimeisestä finalistista Antti ja Hanna sai oman esittelyn alkukarsinnoissa (esiteltiin kotia, työpaikkaa jne..).

Siis jos yrittäjiä on esim. 1000 ja esittely tehdään 20 henkilön osalta - 2 prosenttia, niin millä todennäköisyydellä kaksi noista kahdestakymmenestä on 3 viimeisen joukossa? Sattumaako?
Oli muuten Janistakin! Aivan ensimmäisissä ohjelmissa, kamera luuhas sen mukana päivän tai jotain. Ja Antin mukana tulivat Rovaniemeltä, Hannaa en muista. (En myönnä julkisesti seuranneeni kovin tarkkaan) Onkohan tässä jotain takana...? doubtful

72

Well-known member
osteri:
Pirita T. Maunula:
Minä meinasin jättää koko bändin rauhaan tämän Miss K. jutun myötä. Noh, pitää ensin odottaa minkälaista materiaalia saavat kasaan.
Mä ajattelin antaa niille mahdollisuuden.
Mulle NW on kuitenkin ykkönen.

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Täällä taas tuomitaan stratovarius vaikkei yhtään uuden kokoonpanon tahtia olla kuultu.

Mikä tuossa on että kaikki pitävät naissolistin mukaantuloa nightwishien tekemisenä, tai varmana keinona rahastaa..
Naissolisteja on ollut ja tulee olemaan..
(Naissolisti hevipändissä EI OLE kiteeläinen keksintö...)

Ja jos tytön ääni sopii musiikkiin niin mikä jottei, kaunis hän on ainakin,vaikka kuvat onkin tehty typeriksi. Liekö Tolkilla taas hevi-idiooteille vittuilu mielessä.

Aurora K:n nähneet vannovat missin olevan hyvä, mutta toisaalta bändin klipeissä ääni kuulostaa suht rumalta.

Hmm... tytön motto on "Pissaa ja kakkaa housuun pakkaa!" Ja suosikkilinkeissä on jippiin pasimaailma....

osteri

ZX-10R
Sijainti
SLN
E. Tuhero:
Täällä taas tuomitaan stratovarius vaikkei yhtään uuden kokoonpanon tahtia olla kuultu.
Eiköhän se ole ihan luonnollista, että kaikki mikä muuttuu niin sitä arvotellaan :)

Laulajan vaihdos voi olla hyväksi tai huonoksi. Mene ja tiedä..

72

Well-known member
E. Tuhero:

Mikä tuossa on että kaikki pitävät naissolistin mukaantuloa nightwishien tekemisenä, tai varmana keinona rahastaa..
Naissolisteja on ollut ja tulee olemaan..
(Naissolisti hevipändissä EI OLE kiteeläinen keksintö...)

Ja jos tytön ääni sopii musiikkiin niin mikä jottei, kaunis hän on ainakin,vaikka kuvat onkin tehty typeriksi. Liekö Tolkilla taas hevi-idiooteille vittuilu mielessä.

Aurora K:n nähneet vannovat missin olevan hyvä, mutta toisaalta bändin klipeissä ääni kuulostaa suht rumalta.

Hmm... tytön motto on "Pissaa ja kakkaa housuun pakkaa!" Ja suosikkilinkeissä on jippiin pasimaailma....
Minä en ainakaan tuominnut.
Ja viittaus Nightwishiin tuli alunperin Tolkilta itseltään. Asiasta oli eilisessä Ilta-Sanomissa.

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Joop... taisi olla väärä foorumi avautumiselleni... Pitäisi kait hankkia tunnuksia muuallekin, niin ei tarvitsisi täällä purkaa toisaalta saatua kiukkua.. :rolleyes: :rolleyes:

Wit?

Täällähän on eksytty aiheesta... Kohtahan tuo taas alkaa..

Voittaja-spesiaalia odotellen...