Ignorelista (uusi)

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
En olisi uskonut, että joku menee noin pitkälle, että laitan jonkun iggeen. Näin se vaan tuli sekin päivä, että jaska ansaitsi olla se ensimmäinen (ja todennäköisesti ainut) joka sai minut moista mahdollisuutta käyttämään.

Paranemisia.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
En olisi uskonut, että joku menee noin pitkälle, että laitan jonkun iggeen. Näin se vaan tuli sekin päivä, että jaska ansaitsi olla se ensimmäinen (ja todennäköisesti ainut) joka sai minut moista mahdollisuutta käyttämään.

Paranemisia.
JEE!
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Melkoiset tempaukset saa tehdä, että iggelistalleni pysyvästi pääsee.

Tällä hetkellä lista huokuu tyhjyyttään.
 

Örfil

Guest
Iggelistat on pään työntämistä pensaaseen. Toistan taas itseäni. Maailma on otettava sellaisena kuin se on.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
MInun listallani taitaa olla pari hahmoa. Kuinka monella minä lienen... tiedäppä häntä? :eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
:D

Olipas niin väsynyt vitsi, että ääneen naurahdin.
Itsehän tunsin pelkkää myötätuntoa asian takia. Tosin jää itseltäkin kisa suorana näkemättä koska olen isän luona, missä ei ole kuin ns. Jaska-kanavia eli fudista faija kyylää kaikki päivät.:nope:
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Itsehän tunsin pelkkää myötätuntoa asian takia. Tosin jää itseltäkin kisa suorana näkemättä koska olen isän luona, missä ei ole kuin ns. Jaska-kanavia eli fudista faija kyylää kaikki päivät.:nope:
Tässä tapauksessa pojasta ei polvi parane :nope:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Kyllä mie näkisin että tässä tapauksessa kehityskäyrän suunta on jyrkästi ylöspäin.
 
Ylös