Kyllä se on se Joni, joka siellä iggessä on. :ahem:Miksi luulit, että se vetäytyi? Keksi viime hetkellä perua vetäytymisen ja pistää mut iggeen.
Kyllä se on se Joni, joka siellä iggessä on. :ahem:Miksi luulit, että se vetäytyi? Keksi viime hetkellä perua vetäytymisen ja pistää mut iggeen.
:eek!::eek!::eek!::jaska::eek!::eek!::eek!:Kyllä se on se Joni, joka siellä iggessä on. :ahem:
Jep, lisäsin saman, samasta syystä.CARTer. Ei vaan kestä. Kun on iggessä, ei ole syytä syyttää herraa trollaamisesta eikä herkkä mielensä järky.
Sori.Yksi rikkinäinen äänilevy meni nyt kyllä. Palataan asiaan sitten kun hahmolla on jotain uutta sanottavaa.
Minä olen sen verran reilu kaveri että en tule ketään koskaan laittamaan Ingore listalle ja osaisin kyllä pistää jos haluaisin.Mulla ei vieläkään ketään :dunno:
Ja kyllä, osaisin.
Ei tässä reiluuden kanssa ole mitään tekemistä! Jos ei halua jonkun juttuja lukea, niin nakkaa iggeen vaan..Minä olen sen verran reilu kaveri että en tule ketään koskaan laittamaan Ingore listalle ja osaisin kyllä pistää jos haluaisin.
Oho. Onpa monta....Neljätoista hahmoa. Pistin varmuuden vuoksi pari lisää.
Skygge teki jäähyn myötä uuden marttyyrivetäytymisen ja sanoi, että tämä päätös pitää.Skeggeboy tuoreena lisäyksenä. Vielä kun saisi Pyryfin samaan listaan, niin forum olisi paljon parempi paikka. Vähän niinkuin vuoteen 2008 asti... Vaan vittu kun ei saa. Pyryfiä. Ignoreen. Kokeillut olen.