Onk tää vlirttiä?Molisin vetänyt mun 5 senttisen munan niin syvälle sun perseeseen että olis tuntunut. Jollei sulla niin ainakin mulla.
Sun täytyy ottaa selvää! Kysymys kuuluukin, miten pitkälle on valmis menemään, että asiasta tulee varmasti selvä?Onk tää vlirttiä?
Onk tää vlirttiä?
Sapeli Moe tuikkaseeSun täytyy ottaa selvää! Kysymys kuuluukin, miten pitkälle on valmis menemään, että asiasta tulee varmasti selvä?
Moe on valmis menemään about viis senttiä.Sun täytyy ottaa selvää! Kysymys kuuluukin, miten pitkälle on valmis menemään, että asiasta tulee varmasti selvä?
Kuka olet vai osmo?Sekotin vissii hahmoja tässä nyt vähän ehkä. Mut ajatus on tärkein!
Amatöörin arvaus. Et tiedäkään, mitä voi vetää anaalistaan.Rohkea pelinavaus JA:lta. All-in heti kättelyssä.
Niin jos vetäse kuule juurta myöten. Voin myös 'kiusoitella' kahten sentin terskalla.Moe on valmis menemään about viis senttiä.
Turha ehkä säästellä, jos peli kestää sen 3 sekuntia.:thumbfh::nope:Rohkea pelinavaus JA:lta. All-in heti kättelyssä.
Anteeksi. Ilmoita sitten kun mulla on uusi mahdollisuus olla taas näkyvä.Nyt riitti. Kaksi virtuoosia lähti näkymättömiin. Ensimmäiset Ignoret tällä foorumilla. (Raisusihvosta, vai mikä oli, ei lasketa. Siitä näki jo kaukaa, että se on pian pihalla muutenkin.)
Erimoisia virtuooseja ovat nämä. Sut laitan iggeen sitten kun Lukko voittaa pojan puhelinkopille. Tai ehkä en.Anteeksi. Ilmoita sitten kun mulla on uusi mahdollisuus olla taas näkyvä.
Tuolla on mun lista.Melkoisen kiintoisaa tietää ignore käyttäjien ignore listat
Tai sitten ei..Yllä olevaan Montanan viestiä en näe, mutta epäilen hänen saapuneen harvoin vieraillulle asemalle ja tehneen oikean johtopäätöksen.
Haiskahtaa kalastelulta...Tai sitten ei..