Sue_me
Well-known member
Kun kerran kyseisen hahmon postauksissa ei ole muuta sisältöä kuin tauottomat provoilut, näin voi käydä.Joka toista iggeen laittaa on itte tosiluuseri!
Kun kerran kyseisen hahmon postauksissa ei ole muuta sisältöä kuin tauottomat provoilut, näin voi käydä.Joka toista iggeen laittaa on itte tosiluuseri!
mitäs hyötyä on iggetä bannin aikana? :doubtful:Tuli vaan mieleen, että onhan Pobedan ignooranneilla kaikki muutkin tällä hetkellä huilivat hahmot iggessä? Vai onko nimenomaan Pobeda kirjoittanut kaikkein pahimmat tai ainakin ärsyttävimmät viestit tässä, no, jokusen viime päivän aikana?
Eipä siitä mitään haittaakaan ole. Eikä tarvitse sitten muistella että milloin kenenkin banni loppuu. Tietysti Pobedan iggen katkaisu yhden päivän bannin ajaksi olisi aika turhaa kyllä jos tarkoitus on taas bannin loppumisen jälkeen ignoorata tämä.mitäs hyötyä on iggetä bannin aikana? :doubtful:
Tällä hetkellä banjottuna oleva tehonelikko ei ole käynyt päälleni sanallisesti, eikä muutenkaan. Mikäli kyseinen banjobändi palaa asialinjalle jäähyn jälkeen, minulla ei ole ongelmia heidän suhteensa.Tuli vaan mieleen, että onhan Pobedan ignooranneilla kaikki muutkin tällä hetkellä huilivat hahmot iggessä? Vai onko nimenomaan Pobeda kirjoittanut kaikkein pahimmat tai ainakin ärsyttävimmät viestit tässä, no, jokusen viime päivän aikana?
Niin, toi juu.Tällä hetkellä banjottuna oleva tehonelikko ei ole käynyt päälleni sanallisesti, eikä muutenkaan.
Mä seurasin livenä ja vedin useamman postauksen huulilta takas lippaaseen. Joko aikuisuuttani tai paskahousuisuuttani. Ei ollu helppoo ei.Niin, toi juu.
Olin muuten myös poissa foorumilta silloin kun tuo "Merkityksettömien viestien" ketju pyöri kuumimmillaan. Tiedä vaikka mullakin olisi ainakin varoitus päällä jos olisin livenä viestittelyä seurannut. Tuskinpa kuitenkaan.
Oisit vaan osallistunut, olisi mennyt vielä tolkuttomammaksi.Mä seurasin livenä ja vedin useamman postauksen huulilta takas lippaaseen. Joko aikuisuuttani tai paskahousuisuuttani. Ei ollu helppoo ei.
ÄÄäähh, mamoMä seurasin livenä ja vedin useamman postauksen huulilta takas lippaaseen. Joko aikuisuuttani tai paskahousuisuuttani. Ei ollu helppoo ei.
Kännissä!?!? No sitä ei kyllä niistä posteista huomannut lain.ÄÄäähh, mamo
Mä sentään yritin, mutta oli sen verran kännissä kahden jälkeen yöllä kun baarista tulin, ettei toi sanallinen arkku oikein avautunut parhaiten.
Silloinkaan
NiimpäSilloinkaan
Mä oikein innolla odotin siltä suunnalta tulevaa, mutta jäikin suutariksi ja hihitykseksi. Ota seuraavalla kerralla yksi krittikinpoistaja enämpi.Mä olin kans tintannu hyvän matkaa skottilaista ja se pisti kai jarrut päälle. Ajattelin kai, että jos tähän tilaan lähtee tylyttämään, niin joutuu vetään turhan isoilla paukuilla. Että osuu kyllä varmaan kohdalle, mutta koko tienoo on sen jälkeen paskana.
Molisin vetänyt mun 5 senttisen munan niin syvälle sun perseeseen että olis tuntunut. Jollei sulla niin ainakin mulla.Mä olin kans tintannu hyvän matkaa skottilaista ja se pisti kai jarrut päälle. Ajattelin kai, että jos tähän tilaan lähtee tylyttämään, niin joutuu vetään turhan isoilla paukuilla. Että osuu kyllä varmaan kohdalle, mutta koko tienoo on sen jälkeen paskana.
Yleensä kait pitäisi vastata: ihan hyvin.Miten sulla noin niinku muuten menee?
Tuskin ainakaan tänään yhtään mitään.Taidan poistaa Pobedan iggestä ja katsoa mitä tapahtuu..