Sinäputki
Troll
0 nimeä, nyt ja ikuisesti.
Täällä voi kertoa vapaasti kenet on ignoroinut forumille, niin ei tartte sitä ympäri forumia toitottaa. Kätevää, eikö mitä?
Aloitan: En ole ignoroinut koskaan ketään.
Olenko/olenko ollut joskus ingnore-listallasi? Se on jäänyt mieleen, että keväällä taisit jonkun laittaa ignoreen lätkäavautumisten seurauksena ja itsehän olen useaan otteeseen forumilla kironnut ja haukkunut Suomea tunnekuohussa, jos matsit on mennyt huonosti.Vapautin yhden. 5:iisi jäi.
Olet ollut, mutta et ole enää. *wink*Olenko/olenko ollut joskus ingnore-listallasi? Se on jäänyt mieleen, että keväällä taisit jonkun laittaa ignoreen lätkäavautumisten seurauksena ja itsehän olen useaan otteeseen forumilla kironnut ja haukkunut Suomea tunnekuohussa, jos matsit on mennyt huonosti.
Good for you! :thumbup:Pakko oli lisätä yksi jottei lopullisesti mene kuppi nurin.
Miulla ei kiristä vanne päätä kenenkään takiaPakko oli lisätä yksi jottei lopullisesti mene kuppi nurin.
Luulen että uskottavampi syy hävitä Totkelle rinneautolla on oikean jalan jarrutus. Totkella PösöajokokemustaMulla kiristää niin, että oon on aivan korkkiruuvina ja silmät sojottaa päinvastasiin suuntiin.
Häh, kuinkas moderointi onnistuu jos viestit on piilossa?Pakko oli lisätä yksi jottei lopullisesti mene kuppi nurin.
Ihan hyvin. Heitetään noppaa...osuu aina kohdalleen. :thumbup:Häh, kuinkas moderointi onnistuu jos viestit on piilossa?
Tunteella.Häh, kuinkas moderointi onnistuu jos viestit on piilossa?
Muut hoitakoon tuon yhden kohdalla kuritoimenpiteet jos tarvis. Ylilyönti vaan oli lähellä..ties miksiHäh, kuinkas moderointi onnistuu jos viestit on piilossa?
Heikki Heikki Heikki. Ei näin. Olisit antanut lyödä yli vaan, oltaisiin saatu säpinää ja viihdettä ja foorumi olisi ollut jälleen parempi paikka sen parin viikon ajan.Ylilyönti vaan oli lähellä..ties miksi