Kaikki tietänevät kuka minulla ignoressa. Ihan vaan oman mielenrauhan takia sen tein Uloskirjautuminen tapahtuu automaattisesti? Häh?Säälittävää sanoa, että hahmoja on ignorelistalla ja jättää nimeämättä. Vielä säälittävämpää julkistaa listoja. Lista ei edes toimi, kun uloskirjautuminen tapahtuu automaattisesti.
Minä?Kaikki tietänevät kuka minulla ignoressa.
Jaa, mää vai?Kaikki tietänevät kuka minulla ignoressa. Ihan vaan oman mielenrauhan takia sen tein
Minä se olen, kun ei herra moderaattori viestiini vastaa. :frank:Kaikki tietänevät kuka minulla ignoressa. Ihan vaan oman mielenrauhan takia sen tein Uloskirjautuminen tapahtuu automaattisesti? Häh?
Ai näin vai?Quotatkaas joku ylläolevia, kun ei näy mitään:frank:
Juu..eiku.Ai näin vai?
Keksit tipahtaa muistista, ei oo kirjautunut valmiiks sisään kun klikkaa f1-forum.fi, joten kaikki näkyy.Uloskirjautuminen tapahtuu automaattisesti? Häh?
Kaikki ei kato ole kuitenkaan kirjastonkoneella.Keksit tipahtaa muistista, ei oo kirjautunut valmiiks sisään kun klikkaa f1-forum.fi, joten kaikki näkyy.
Kuten esim. tuo saaren Bouvetin nelihenkinen duo.Kaikki ei kato ole kuitenkaan kirjastonkoneella.
Käytä tissisivuilla eri selainta, niin ei tarvi pitää noin paranoideja asetuksia pääselaimessa.Keksit tipahtaa muistista, ei oo kirjautunut valmiiks sisään kun klikkaa f1-forum.fi, joten kaikki näkyy.
Zaikom, kannattaa kuunnella vanhempia, jotka ovat oppineet asian erehdysten kautta. Opera on ihan hyvä tissiselain.Käytä tissisivuilla eri selainta, niin ei tarvi pitää noin paranoideja asetuksia pääselaimessa.
FW08. olen kanssasi täysin samaa mieltä. Ja vanhempia kandee aina uskoa. Varsinkin tissiasioissa.Zaikom, kannattaa kuunnella vanhempia, jotka ovat oppineet asian erehdysten kautta. Opera on ihan hyvä tissiselain.
Operassa ja Firefoxissahan on vielä tuo Yksityinen selaus -toiminto, joten periaatteessa samalla selaimella voi hoitaa forumoinnin, kuin tissien katselunkin. Tässä piilee tietysti se ongelma, että jos löytyy oikein hyvä sivusto, niin se sitten ei jää mitään merkintää sivuhistoriaan.Zaikom, kannattaa kuunnella vanhempia, jotka ovat oppineet asian erehdysten kautta. Opera on ihan hyvä tissiselain.
Varmaankin juuri tämmöisiä ongelmia ratkaistakseen joku himotumputtaja on keksinyt laittaa kalenterini alkuun 6 ensimmäistä sivua "Suosikki websivuni"-lehtisiä.Operassa ja Firefoxissahan on vielä tuo Yksityinen selaus -toiminto, joten periaatteessa samalla selaimella voi hoitaa forumoinnin, kuin tissien katselunkin. Tässä piilee tietysti se ongelma, että jos löytyy oikein hyvä sivusto, niin se sitten ei jää mitään merkintää sivuhistoriaan.
Kun löytää oikein hyvän nettisivun ni sittenpä ei tarvii paljo muuta katsella. En oo koskaan pannu mitään suosikkeihin. Kyllä ne muistaa mitkä on sen arvoisia.Tässä piilee tietysti se ongelma, että jos löytyy oikein hyvä sivusto, niin se sitten ei jää mitään merkintää sivuhistoriaan.
Joka toista iggeen laittaa on itte tosiluuseri!Pobeda tavoittelee jatkossa voittoa iggessä.
Ensimmäinen ignooraukseni forumeilla :ahem: