Jätä välimerkit pois niin tulee lyhyempiä viestejä.Hmm. Vellu haluaa yksinkertaisia kirjoituksiani? Antakoon minulle ratkaisun, jos hänellä on siihen parempi ratkaisu?
sanoisitko, samaa miulle?Jätä välimerkit pois niin tulee lyhyempiä viestejä.
Kyllä, noin se on.Ignoraaminen on sellaisten henkilöiden puuhaa jotka eivät kestä eriäviä mielipiteitä.
Kurskille kunniaa!Kyllä, noin se on.
Näin. Hyvää aivojumppaa ovat viestinsä. Kivasti kehittänee aivojen sellaisia osia, joita ei välttämättä millään muulla keinolla saisi kehitettyä. Thunderille :thumbup:.
Thunderin aivoituksia joutuu kyllä vähän pohtimaan ennenkuin ne uppoavat. Sen jälkeen pää toki irtoaa.
Ashley on pannu kurskia. Ihan selvästi.Kurskille kunniaa!
En pidä tuonlaisesta sanomisista, kun ei ole edes totta.Ashley on pannu kurskia. Ihan selvästi.
En se ollut minä, joka tuon väittämän esitti vaan Ashley.En pidä tuonlaisesta sanomisista, kun ei ole edes totta.
En. Sanoin vaan toisessa toikissa, jotta palaan sunnuntaina. Kiertoteitä vaan.Kouvo unohtanu oman passunsa?
Juuri noin minä teen.Näin. Hyvää aivojumppaa ovat viestinsä. Kivasti kehittänee aivojen sellaisia osia, joita ei välttämättä millään muulla keinolla saisi kehitettyä. Thunderille :thumbup:.
Siksipä isku leirille jossa harrastetaan vapaata seksiä, ja ajetaan sellaista politiikkaa jolla pysyvät jatkossakin naisen puutteessa.
Oli pakko puuttua tähän. MITÄ HELVETTIÄ?
Näin pääset Zai.. Mangelon ignorelistalle.Ellet aivonystyröissäsi pysty hahmottamaan puutteessa elävän miehen rasistisista motivaattoreista, niin en voi asiaa auttaa. Ignorelistalle kuitenkin tuollaisella moukkamaisella avautumisella pääset.
Totta. Minä äsken valitettavasti lainasin, mutta sille oli hyvä perustelu.Vettel-fani.
Vielä kun hahmot lakkaisivat lainaamasta niitä viestejä.
Sama, lähtökohtaisesti kaikki ovat kivoja, mutta osa harhautuu väärille poluille toisinaan.En osaa tehdä sitä, enkä varmaankaan tee, koska kaikki /tai melkein kaikki on kivoja.
Joo, Pyryn päästin ignoresta irti joskus toukokuun lopussa, tai kesän alussa. Nyt on pakko laittaa tagasi, kun on ihan eri jutut ja ajatukset. Moon vähän tämmönen ja sillai.ToXi poistettu ignoresta. Paskatojck lukittu ja pudonnut.
Oldez poistettu ignoresta. Vaihtoi sen tuijottavan silmän toiseen avatareen.
Meitsiä on vähän harmittanutkin kun en ollut hetkeen iggessäs koska pitkälti luovuin modehommista sen takia, että halukkaat saa ignoretettua.Joo, Pyryn päästin ignoresta irti joskus toukokuun lopussa, tai kesän alussa. Nyt on pakko laittaa tagasi, kun on ihan eri jutut ja ajatukset. Moon vähän tämmönen ja sillai.