Ihan oikein. Se vaan levittää neuvostopropagandaa. Ollu meikälläkin jo monta vuotta iggessä.Andy, koska luulee minun sättivän vaikka sitä en tee.
Ihan oikein. Se vaan levittää neuvostopropagandaa. Ollu meikälläkin jo monta vuotta iggessä.Andy, koska luulee minun sättivän vaikka sitä en tee.
Ollaanko me syöty samoja sieniä?Ei...tää ei voi olla enää todellisuutta.
No on.Ei...tää ei voi olla enää todellisuutta.
Siis jumalauta oikeesti, K-kaupan Väiskin lihatiskimainokset ovat CIA:n salaliitto. Ei kenelläkään ole niin paljon lihaa, EI VOI OLLA! Ainakin jos on, niin kenelläkään ei ole varaa ostaa sitä. KUULITTEKO? KENELLLÄKÄÄN. KOJOOTTI MÄÄRÄTTY!Ihan oikein. Se vaan levittää neuvostopropagandaa. Ollu meikälläkin jo monta vuotta iggessä.
Ei ny ihan noin. Vaan loukkaannuin päättömistä väitteistä.Opin tänään: Älä suututa Vettel-Fania tai joudut sen Ignorelistalle.
*suututtaa Vettel-fanin*Opin tänään: Älä suututa Vettel-Fania tai joudut sen Ignorelistalle.
Sä loukkaannut kokoajan. Miten sä oot enää hengissä??Ei ny ihan noin. Vaan loukkaannuin päättömistä väitteistä.
Kuten sanottua ei ihan noin vaan, että Andy joutui sinne, koska esitti päättömiä väitteitä.*suututtaa Vettel-fanin*
K-kaupan väiski on läski ja sekös sitä vituttaapi.Siis jumalauta oikeesti, K-kaupan Väiskin lihatiskimainokset ovat CIA:n salaliitto. Ei kenelläkään ole niin paljon lihaa, EI VOI OLLA! Ainakin jos on, niin kenelläkään ei ole varaa ostaa sitä. KUULITTEKO? KENELLLÄKÄÄN. KOJOOTTI MÄÄRÄTTY!
K-kaupan Väiski yritii kerran ostaa multa hiivaa, mutta mulla ei ollut. Sanoi, että eipä mitään, hakee kuivahiivaa keskilattialta.K-kaupan väiski on läski ja sekös sitä vituttaapi.
Ihan kostoksi vein kaikki hiivat takahuoneeseen, notta CIA:n agentti ei saisi leivottua pullaa.K-kaupan Väiski yritii kerran ostaa multa hiivaa, mutta mulla ei ollut. Sanoi, että eipä mitään, hakee kuivahiivaa keskilattialta.
Kyssäri: Hakkumassa vai puhumassa?Kyllä se vaan niin on, että näin ihan itse Vettel-fanin sättimässä. Juuri äsken loggasin kanavalta ulos ja se sätti siellä ainakin kolme tuntia. Varmaan pidempäänkin, mutta näin itse kolmen tunnin ajan sättimistä.
En tiedä, havainnoin vain sättimisen tapahtuvan.Kyssäri: Hakkumassa vai puhumassa?
Oikeesti voisitko selventää, että haukuinko jotakuta vai olinko Chatissä, en tahdo enempää väärin käsityksiä. Muutenkin minua vihataan ihan varmasti.En tiedä, havainnoin vain sättimisen tapahtuvan.
Ihan varmuuden vuoksi laitoin myös itseni ignoreen.Kyllä se vaan niin on, että näin ihan itse Vettel-fanin sättimässä. Juuri äsken loggasin kanavalta ulos ja se sätti siellä ainakin kolme tuntia. Varmaan pidempäänkin, mutta näin itse kolmen tunnin ajan sättimistä. Että ei se Andy ihan perättömiä huutele. Laitan silti itsekin Andyn varmuuden vuoksi ignoreen.
Eihä niin voi tehä.. vai voiko?Ihan varmuuden vuoksi laitoin myös itseni ignoreen.
Sun tilis menee ikuiseen tilttiin jos niin tekee.Eihä niin voi tehä.. vai voiko?
Auts.. en tee niin ikinä.Sun tilis menee ikuiseen tilttiin jos niin tekee.