Ihminen ei elä ilman unelmia!

dzeidzei

Well-known member
AJ sanoi:
Onhan se hyvä, että ihmisellä on unelmia, mutta tietyistä unelmista ei ehkä kannattaisi puhua ääneen, saati kirjoitella julki.
Mutta mä oon aika estoton ja avoin. Ei jaksa aina jännittää.

Aslan

Banned
Sijainti
Finland
AJ sanoi:
Onhan se hyvä, että ihmisellä on unelmia, mutta tietyistä unelmista ei ehkä kannattaisi puhua ääneen, saati kirjoitella julki.
Mutta entä jos on avaruusolento, jolla on pitkä "penis" ja lähtöisin vieraalta planeetalta, esim. Andromeidan galaksin Telluta muistuttavan planeetan alueilta, joilla ihmismäisen elämän kehittyminen on mahdollista?

dzeidzei

Well-known member
Tose sanoi:
Lopetin unelmoimisen uudesta moottoripyörästa ja aloitin unelmoimisen sillä ajamosesta.
Mä ostaisin taatusti prätkän, jos olisi tallipaikka sille. Kevari mulla oli joskus ja ei se kipinä vieläkään ole sammunut. Mutta kerrostalon parkkiruutuun en moottoripyörää hanki.

Aslan

Banned
Sijainti
Finland
dzeidzei sanoi:
Mä ostaisin taatusti prätkän, jos olisi tallipaikka sille. Kevari mulla oli joskus ja ei se kipinä vieläkään ole sammunut. Mutta kerrostalon parkkiruutuun en moottoripyörää hanki.
No voi hemmetti en minäkään. :thumbdown

Aslan

Banned
Sijainti
Finland
Ace17 sanoi:
Itketkö siellä?
En, vaan odotan foliosta käärimäni antennpipoi (törötää suoraan(pysty-) ylöspäin!!! Uskokaa tai älkää!) nimimerkki Tosen astraali-henkistä yhteydenottoa!

Estate

Well-known member
Tämä toikki alkaa saamaan edes hiukan aloittajansa arvoista sävyä :tongue:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Joskus olis hyvä pysähtyä ja miettiä haaveita ja unelmiaan. Sitten kirjata itselle pieneen vihkoon vaikkapa kymmenen laidasta laitaan olevaa. Sitten miettii hiljaa mielessään, miten jonkun niistä voisi toteuttaa. JA sitten vain TEKEE niin. Kun unelma on toteutettu, lisätään vihkoon uusi ja valkataan seuraava toteutettava. (Mikäli ei istuta vankilassa edellisen unelman toteuttamisesta - latojan huomautus).

markoj

Custom User
Aika tylsä ja suorituskeskeinen näkökulma tollanen.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Eihän tuossa rajattu lainkaan unelmia tai niihin pyrkimistapoja. Eli tylsyys ja suorituskeskeisyys oli sun ajatuksiasi.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Sehän on hyvä muistaa, että unelmat ovat kuin autoja. Nekään eivät kulje itsestään kuin alamäkeen.:ahem: