FW08 on tähän mennessä demonstroinut palavaa halua* väittää
tämän kommenttini olevan
virheellinen ja
osoittavan että asiasta ei ole ymmärretty kuin vähän alkua.
Palavan halun demonstroiminen ei kuitenkaan ole tässä maailmassa - ei edes F1-forumin vapaassa keskustelussa - riittävä tapa perustella väitteitään.
-halun määrä 10/10 :thumbup:
-väitteiden tueksi esitetyn argumentaation todistusvoima 0/10 :frown:
Tämä oli hauska postaus. Ottaen huomioon, että se tulee Forumin "en argumentoi mitään, vaan postaanpa tähän tälläisen linkin" -keskustelijoiden moosekselta.
Tuo kirjaamasi numeerinen arvostelu on varsin osuva arvioi hahmon joukahainen koko forumhistoriasta. Paitsi, että halu ei kyllä ole kymppiä.
Lähtökohtaisesti normaalissa* keskustelussa kuitenkin pitäisi osoittaa oma kantansa argumentein ennen kuin siirtyy metatasolle.
Ilmeisesti näkökantasi on se, että kun hahmo joukahainen postaa lainauksen, on se sinällään validi argumentti. Kun taas jokin muu hahmo toimii samoin, siihen huudetaan selityksiä. Joita et itse koskaan tarjoa.
Vaikka nyt mennään ilmeisesti joillekin aivan liian hankalien käsitteiden alueelle, niin silläkin riskillä selitän nyt. Tuo minun postaukseni ei ollut argumentti asian tiimoilta, se oli parodiaa hahmon joukahainen tavasta keskutella.
Varsinaisen keskustelun aikaansaaminen hahmon joukahainen kanssa on ilmeisen mahdotonta. Itse kukin voi tahollaan pohtia syitä tähän.
* sellainen keskustelu, jota ei käydä ylipitkin, jäsentelemättömin lainauksin