Se on se juttu joka ei mahdu perseeseen eikä pärise?Venäläinen perseenpäristin.
Tarmac-pinnoite! :ahem:Asfaltti on aika hyvä keksintö pyörän jälkiä ehkäisemään, uria tosin tulee mutta hitaasti.
Kyllä. Varmasti eniten katalysoinut ihmiskunnan kehitystä tämä. Jää pyörät ja väkipyörät. Eli taas meni edelle. Ja sitäpaitsi ihminen ei keksinyt pyörää. Sen keksi luonto ja jotkut ötökät jo ennen ihmistä, kuten pillerinpyörittäjä.Kirjapaino.
Eikös ne pillerinpyörittäjien pillerit ole palloja... ... ... perse!, siinä meni mun ehdokas:Kyllä. Varmasti eniten katalysoinut ihmiskunnan kehitystä tämä. Jää pyörät ja väkipyörät. Eli taas meni edelle. Ja sitäpaitsi ihminen ei keksinyt pyörää. Sen keksi luonto ja jotkut ötökät jo ennen ihmistä, kuten pillerinpyörittäjä.
Pallo.
Tässä tapauksessa adjektiivi, hitaasti, on suhteellinen.Asfaltti on aika hyvä keksintö pyörän jälkiä ehkäisemään, uria tosin tulee mutta hitaasti.
Ja mopoilijoille.apu pyörät taitamattomille pyörrästeliöille
Mutta kumpi oli ensin? Pyörä vai römpsä?Römpsä.
Onko ITG äidin kielen opettaja? :tongue:Tässä tapauksessa adjektiivi, hitaasti, on suhteellinen.
En usko, mä luulen vaan että paremmin yhteydessä universumiin kuin esimerkiksi sinä.Onko ITG äidin kielen opettaja? :tongue: